Misschien een foto van je bed(frame). Dat maakt het makkelijker.
Je zou een bepaald opbergdoos/dienblad/krat ook op hairpinlegs kunnen zetten.
Misschien een foto van je bed(frame). Dat maakt het makkelijker.
Je zou een bepaald opbergdoos/dienblad/krat ook op hairpinlegs kunnen zetten.
Heb even geen eigen foto, maar we hebben het Emma bed! In lichtgrijs. Met een donkere zwarthouten PAX kast en de muren zijn taupe
echt 20 cm breed maar? Denk dat de meeste kastjes wel ongeveer 40 cm breed zijn, dus dan zou ik een rekje naast je bed zetten of zelf iets maken!
Ja, helaas maar 20! Wij neigen ook naar zelf iets maken of losse plankjes ophangen, dan wordt de ruimte het best benut denk ik…
Zoiets zelf maken of kan en klaar aan de muur monteren?
Damn, dat dressoir is prachtig
Ben al een beetje aan het rondkijken voor een lamp op mijn nachtkastje vind van die mushroom lampen wel leuk of juist meer tiffany-achtig. Hopelijk loop ik binnenkort wel iets leuk tegen het lijf.
Is iemand weleens bij de winkel van MADE in Amsterdam geweest en is dit een grote winkel? Wil graag kijken hoe de banken zitten maar als er maar 1 staat is ‘t een beetje zonde
Ik ben daar wel eens geweest. De winkel is niet heel klein maar ook niet suuuuuuupergroot. Volgens mij kon je toen online zien welke producten ervin de showroom stonden. Ik vond ze trouwens wel behulpzaam. Er stonden wel redelijk want banken en zelfs bedden.
Ik zit met hetzelfde dilemma want weinig ruimte naast het bed, maar ik overweeg nu om zo’n keukentrolley neer te zetten. Die zijn smal en kunnen makkelijk uit de weg door de wieltjes. Ik heb nog geen mooie gevonden maar misschien is dat wat?
Ik heb zelf geen plek voor een nachtkastje en heb in plaats daarvan een houten plank boven m’n bed opgehangen. Zoiets:
Maar misschien past dat niet met jullie bed vanwege het hoge hoofdeinde.
Hier nog een. Ben al maanden op zoek naar een smal, laag nachtkastje. We hebben nu een fantastisch laag ladekastje (ooit bij het grofvuil gevonden) aan mijn kant staan maar te breed en maar 1 dus mijn vriend gebruikt een krukje en de vloer. Hebben eigenlijk twee smalle dingen nodig en voor mijn gevoel elke webshop en woonwinkel al gezien. Het enige dat in aanmerking kwam qua afmetingen en mooiheid was 250 euro per stuk en 500 euro voor nachtkastjes vind ik wat overdreven.
@louis vind het idee van een plank ook heel leuk! Maar dat is dan best wel wat ochtendgymnastiek als je je wekker uit wil zetten? Hoe doe je dat met wekker, water wegzetten, boek wegleggen e.d.? Of is het meer als decoratie?
Ik ging dus serieus kijken of ik dit ding kon laten versturen naar nl maar die shop heeft een minimum bestelbedrag van $5000 om te gaan verzenden
Haha ochtendgymnastiek, nee dat moet ik niet hebben inderdaad! De plank hangt eigenlijk zo laag dat ik er met m’n arm bij kan zonder dat ik overeind hoef te komen (heb een laag bed, geen hoofdbord). Dus kan gewoon boek wegleggen en wekker pakken. (Ik heb er een bakje op staan met daarin m’n wekker (klein reiswekkertje), oordopjes, slaapmasker e.d. dus die kan ik gemakkelijk pakken en eruit halen wat ik nodig heb.)
edit: mijn vriend gebruikt wel de vloer Maar heb hem zo’n Skubb bakje gegeven van Ikea, dat maakt het iets beter
Zo’n klein/kort fotoplankje van bv ikea gemonteerd naast je bed werkt ook goed als nachtkastje bij weinig ruimte.
Het heeft een opstaand randje dus er valt niets af, telefoon, glas water en boek passen er prima op. Je kunt er een lampje op clippen.
Twee of meer boven elkaar werkt ook goed.
Ik denk erover om mijn muur opnieuw te behangen
Bovenste foto is van de kleur die aan de andere kant op de muur zit samen met de kleur van mijn bank.
Het lijkt mij wel erg mooi en ben ook alweer wat uitgekeken op mijn andere bloemenbehang
Zou ook graag een nieuw vloerkleed willen hebben. Weet alleen niet goed wat. Heb nu het welbekende karwei kleed. Alleen is een wit kleed niet handig met een hond en een kat.
Op de vloer ligt parket in een warme bruine kleur. Heeft er iemand tips?
Je zou voor een natuurlijke look kunnen gaan met dit jute kleed van IKEA? Is niet zo kwetsbaar met huisdieren en ook zeer betaalbaar:
Herkent iemand deze kast?
Ik zag hem bij kopen zonder kijken maar kan hem niet vinden via die eijerkamp website
Zou dit hem zijn? Die grepen lijken hetzelfde.