Interieurtopic #3

Zou de föhn niet helpen, althans dat doe ik met mijn luxaflex en dat gaat prima :grin:

1 like

Wij hebben een hele mooie pvc vloer. We zaten zelf met geluidsdemping, scheve vloeren, slechte isolatie en PVC was verreweg de beste keuze. Geen seconde spijt van. Zoveel mooier dan het (ook echt goede!) Laminaat boven.

1 like

Ik vind dit een hele leuke kast (van WoonExpress) maar eerlijk gezegd vind ik ‘m wat te duur (€699,-)
Iemand een idee waar ik nog kan kijken voor zoiets en dan iets goedkoper? :relaxed:

Dit is volgens mij de Gravure van Woood. Op sommige websites is ie wat goedkoper, misschien is dat nog een optie?

2 likes

Kent hier iemand een goed alternatief voor besta maar dan volledig uit hout? Of misschien in leuke kleuren? Mag wat duurder zijn. We vinden besta uiteindelijk niet zo mooi maar willen wel graag een lange lage (tv) kast van 4 meter ongeveer. Mag ook iets zijn wat je uit elementen zelf kunt samenstellen. Ik zag iets van Hk living maar dat was wel erg prijzig.

Wij hebben laminaat van Balterio over onze plavuizen gelegd. Mijn man had uitgezocht dat bij dat merk het warmteverlies nihil is. En in de winter hebben we idd gewoon een warme vloer/kamer.

1 like

Onze hoekbank is onlangs bezorgd. Onder elk element zit een lang wit lint. Weet iemand waar dit voor is? Ik dacht eerst misschien om de elementen nog extra stevig an elkaar vast te maken, maar de delen zitten al vast met een aantal haken en voor mijn gevoel zitten de linten op een onlogische plek voor dit doel.

Help!

Zelf maken of laten maken? Hier in de buurt zit een houtwinkel die ook meedenken over je ontwerp. Wij gaan met hun boekenkasten op maat maken. Duurder dan Ikea maar dan heb je wel precies wat je wil

@dubio Onze bank heeft dit ook, ik heb die linten volledig genegeerd en de bank staat nog overeind. Nooit over nagedacht dat die misschien een doel hebben haha.

1 like

560 +/- (als je de extra 10 procent korting meetelt)

Niet direct op voorraad wel te bestelllen (althans als ik het in mijn winkelmandje leg)

https://www.laredoute.nl/ppdp/prod-350193118.aspx?qty=1&dim1=1&dim2=1&cartLineId=50692293&vendorId=0

Even uitverkocht maar ‘slechts’ 370

Boekenkasten | Maisons du Monde?

1 like

@mercurysummer en @Paranimf

Al onwijs bedankt voor jullie hulp!

1 like

Mehhh ben al twee dagen bezig met schilderen, maar nu droogt de 2e laag kleur echt niet mooi… janken.

Dat is zo verdrietig hè, het kost al zoveel tijd en moeite

1 like

Ja ellende… ga over een uurtje beoordelen of ik het zo laat of een derde laag.

Wil gewoon ook graag opruimen en poetsen na 2 dagen maar helaas, nog effe wachten :sweat_smile:

1 like

Ennnnn de randjes zijn niet scherp, brb even in een hoekje huilen. Ik schilder de komende tijd niks meer.

Echt nog eens erover heen, anders heb je jaren spijt :sob::sob:

1 like

Tape is er al af! Heb een halve muur/lambrisering geschilderd, dus kan nu niet even snel bijwerken. Komt nog!

Om mezelf nog even op te peppen: plinten heb ik rete strak getaped en de kleur is perfect :raised_hands:

2 likes

Nou dan is het belangrijkste tenminste wel goed!

Mijn ouders hebben 820p2 jaar geleden een belaald behang in de woonkamer geplakt, maar 1 deel boven het raam kwamen ze net n klein deel tekort. Dachten ze valt niet op. Was ineens dat behang nergens meer te krijgen toen ze zich eraan begonnen te storen, en inmiddels is het echt al 18 jaar later ofzo en ze balen echt regelmatig dat ze toen hebben bespaard.

Wat is jullie ervaring met een PVC vloer laten leggen? Is dit netjes gedaan? En moet je altijd van tevoren al betalen of zijn er ook bedrijven waar je na leggen moet betalen?

Zijn hier mensen met een houten vloer(olie, niet lak) in de keuken? Wat is jullie ervaring?

2 likes

Niet in ons huidige huis, maar mijn ervaring is niet zo goed. Vlekte heel erg, mocht eigenlijk niet nat worden. Elke druppel water moet je met n doekje over, dus als bezoek bv handen ging wassen moest ik dat altijd in de gaten houden. Heel blij dat ik daar vanaf ben :grimacing:

2 likes