Interieurtopic #3

Wauw ik vind dit echt heeel tof :heart_eyes:

1 like

Love alle prints bij elkaar

1 like

Heeft iemand tips voor een goede voorraadkast in de keuken? Heb nu een bakkerskast staan maar omdat die open is wordt alles stoffig en vet (en harig van de katten). Wil daarom nu een dichte kast. Mag niet te breed zijn (max. 50 cm). Uiteraard al de gebruikelijke winkels gegoogled :). Dit is wat ik nu heb:

2 likes

Misschien een vitrinekast met niet overal glas? Die zijn vaak iets smaller. Zoiets, maar dan met 2 deuren ipv 3.

Wij hebben zelf een ingebouwde kast met daarvoor een deur met 2/3e van de deur glazen ruitjes. Op de planken die je ziet heb ik etenswaren in potten en servies en de rest van de troep achter dichte deuren.

1 like

Ik heb een metod kast van Ikea, aanrader

1 like

Ja, ik zat inderdaad ook al naar vitrinekasten te kijken maar kon nog niet iets vinden naar mijn smaak. Ga nog eens even rondkijken.

Welke heb je dan? Als ik dat bij Ikea intik krijg ik meer dan 500 resultaten :). Heb je een losse kast gekocht en opgehangen? Of is er nog een staande kast die ik over het hoofd zie op de site van Ikea?

Je kan idd zelf samenstellen maar ze hebben een aantal standaard opties
Ik heb er een met ruimte voor de magnetron, maximera
Maar je hebt ook met alleen lades en planken

1 like

Oh ga ik eens naar kijken! Met ruimte voor magnetron lijkt me ook handig want dan kan ik die daar mooi naartoe verplaatsen.

1 like

Wat grappig dat je een interieurblad kocht, en de inspiratie nota bene zat op een reclamepagina van Karwei :smile: :heart:

9 likes

Gewaagder dan die pagina’s van VT-wonen zelf :joy:

Ik vind de hoge kasten met deels glazen deuren van de Besta serie heel mooi. En dan met glas boven en dicht onder of andersom, kun je een beetje mee spelen. Maar weet niet of dit je smaak is, want het kastje dat je nu hebt is veel meer industrieel…

1 like

Dank je wel, ga ik ook naar kijken! Is mijn smaak wel, maar even kijken of het in het geheel past.

2 likes

Verliefd op m’n nieuwe lamp. :heart:

42 likes

Ik ben er ook zo blij mee!
Zoveel reacties gehad toen ik dit op instagram plaatste. Heb je de vaas ook gezien?

Die heb ik ook :flushed: ik heb de doorzichtige. Ben gek op seletti m’n halve huis staat er vol mee.

2 likes

Doorzichtig :scream::scream: dat wist ik niet.
Ja seletti :heart::heart:

1 like

Die is op yoox te krijgen.

Super cool!
Ik wil nu de paddestoel kapstok erbij. Lijkt me leuk voor in mijn studeerkamer. Jij nog dingen die je wil?

1 like

Ik ben opzoek naar een nieuwe salontafel maar ik heb geen idee wat ik zoek. Wat het echt een beetje onmogelijk maakt om te zoeken hahah