Ahh thanks ik heb ze kunnen vinden! Zijn blijkbaar bejmat tegels. Designtegels verkoopt zoiets in Nederland.
Ik heb zoiets gezien bij Wout in Amsterdam. In de Woutlet hebben ze ook een geglazuurde versie, die hebben wij in grijs/blauwe variant in de badkamer
Via je aannemer (als je die hebt) bij BMN, daar hebben ze mooie dingen!
Bij https://www.tegelsinhuis.nl/ in onder andere Mijdrecht hebben ze heel veel van dit soort gekleurde tegels.
En @SpeedOfSound dit kan je prima met gewone acrylverf maken. Het is dan wel handig om een verdikkingsmedium toe te voegen. En ik zou denk ik ook een paletmes gebruiken. Beide te koop in kunstenaarsbenodigdhedenwinkels en uiteraard online.
Misschien is Wellmark iets? Ik ben daar zelf erg fan van. Het wordt gemaakt door mensen met afstand tot de arbeidsmarkt.
Heeft iemand een vloerkleed en twee banken in hoekopstelling? Ik wil graag een vloerkleed, maar ben bang dat het vloerkleed dan heel groot wordt omdat het onder beide banken uit moet komen zeg maar.
Ja wij hebben dat, maar hebben uiteindelijk voor een kleiner kleed gekozen (2x3m) dat iets onder de ene bank ligt en eindigt bij de poot van de andere. Anders hielden we aan de zijkant te weinig vloer over zonder kleed, dat vond ik niet mooi.
Jaloers op je fauteuilâŠ
Iemand ervaring met een easyclick/trufit systeem voor gordijnen in een deur die naar buiten draait? Het easyclick systeem wordt bij ons ingemeten maar ben benieuwd naar ervaringen!
Veer-in-je-reet post
Heel mooi resultaat! Ik hou echt van gallery walls maar de perfectionist in mij stelt het al eeuwig uit om er zelf een te maken, want HOE doe je dat in vredesnaam?
Hoe bepaal je de onderlinge afstanden, de hoogtes, de lege ruimtes ertussen arghfhfhhffhfhfhfhfhfff
Mooi gedaan! En Frank Ocean
Love it!
Aaah dankjewel en snap ik heel goed! Dat had ik ook in mijn vorige huis, maar nu moest en zou er eentje komen.
Desenio heeft een soort van tool met templates waarmee je met hun eigen posters een gallery wall kan samenstellen. Daarin staan ook al de afmetingen van de posters:
Die heb ik gebruikt als basis en vervolgens ben ik met photoshop aan de gang gegaan hahaha
Twee vriendinnen hebben geholpen met ophangen (ok het meeste werk gedaan) en dat hebben ze zooo goed gedaan! Ik ben zo blij
Vet! Past mooi bij elkaar!
En mooie tafel, waar is die van?
Geeft je woonkamer direct een huiselijk sfeertje. Heel gezellig en veel oranje.
Thanks! Van La Redoute:
https://www.laredoute.nl/ppdp/prod-350054143.aspx#searchkeyword=Eettafels&shoppingtool=search