Dat maakt het wel lastig. Heb je misschien een foto van je bank of deel van je inrichting. Dan kunnen we makkelijker meedenken.
Ik heb de Dutchbone arabica in de grootste maat staan, denk dat die bij jou ook mooi zou werken.
Edit:
Deze:
Ik heb alleen de grote versie staan.
Ik denk sowieso twee verschillende maat kleine tafeltjes bij elkaar
Oeeh ik vind deze twee echt allebei heel mooi! Lief dat je zo meedenkt
Hoe groot is dit tapijt? Ik ben op zoek naar iets voor bij mijn bank maar weet niet of ik de 230 x 160 moet of 200 x 300. Dit zit eruit als een goeie verhouding voor in mijn nis!
Mooie kleur bank! Zou zelf gaan voor twee ronde tafeltjes in verschillende hoogtes. Je hebt namelijk al een rechthoekig kleed en je hebt een redelijk groot en strak meubel. Denk dus dat je t breekt door rond te gebruiken. Zou gaan voor messing, past goed bij je lamp
Ik heb zo’n zelfde opstelling (chaise longue + vierkant kleed) en heb een asymmetrische / ovale salontafel. Breekt het geheel een beetje. Ik vind die ronde tafeltjes in verschillende hoogtes zo standaard inmiddels. Maar als je dat leuk vindt moet je dat natuurlijk gewoon doen (niet lullig bedoeld dit, lees het terug en kom weer lekker onhandig uit de hoek )
Deze heb ik bijvoorbeeld van Zara Home.
Vind deze zelf heel leuk
230 x 160 is ie!
@Friemel oh deze is ook heel mooi die jij hebt! Ja ik wil denk ik ook liever een wat grotere dan ronde tafeltjes in verschillende hoogtes!
Denk dat asymmetrich/ovaal inderdaad mooi gaat zijn.
Wat fijn dat iedereen hier trouwens zo meedenkt en met dingen komt, echt leuk!
Heeft iemand hier zo een losse waskom in de badkamer? Wij gaan binnenkort onze badkamer verbouwen, en zijn nu over de laatste dingen aan het nadenken. Ik hoor van veel mensen dat de onderkant van de waskom (dus waar de kom op het meubel staat) lastig schoon te maken kan zijn.
Grote kans dat ik alsnog voor een ‘gewone’ brede wastafel ga, maar kan maar beter even research doen haha.
Heel mooi deze, ik zag ze nog te koop op marktplaats. Hoe hoog komen ze? Ziet er best laag uit en heb m’n salontafel(s) graag iets hoger zodat ik eraan kan eten van op de bank
Vrij laag. Geen rolmaat in de buurt, maar de maten staan vast ergens online. Dit is hoe het er as we speak bij staat bij mij:
Ik heb dat maar ik heb daar geen last van eerlijk gezegd
Je kunt het ook afkitten maar dat vind ik lelijk
Ja wij hebben er 1. Geen last van met schoonmaken eigenlijk, je komt er alleen iets lastiger bij.
Wij hebben 2 waskommen, niet afgekit, ik vind het geen probleem. Het wordt stoffig rondom, dus je moet even een doekje overal tussendoor halen, maar dat vind ik niet lastiger dan bij een ander soort wasbak denk ik. Water komt daaronder niet bij ons, dus je hebt niet schmutz in dat randje ofzo.
7 dagen na dato heb je bericht!
Tijdje geleden had ik hier advies gevraagd, omdat wij onze beneden verdieping willen gaan verbouwen. Alles er uit en alles nieuw. Nu hebben wij wat ideeën van hier meegenomen. Alles is opmaat ingetekend. De keuken wordt zo veel groter, nu is het met twee personen in de keuken eigenlijk al te veel. TV meubel wil ik over de gehele lengte en hebben een The Frame tv, wat daar denk ik mooi bij staat. De kast naast de achterdeur willen wij mocht het nodig zijn vervangen voor een klein bureau. Mijn man wil graag een eettafel voor 6 personen ondanks dat wij met zijn tweeën zijn. Ben alleen zelf bang dat de eettafel te veel ruimte in beslag neemt. Mijn voorkeur heeft wel een ronde eettafel, mijn vriend heeft liever een rechthoekige. Iemand nog tips of ideeën?