Interieurtopic #3

Ik heb 2x 30L, voor restafval en PMD. Is echt top, ben er mega blij mee nog steeds. Wel mega duur maar staat heel mooi in de keuken.

1 like

Wij hebben de 36 liter met 3 vakken. We hebben een groen en plastic container bij het huis, dit scheiden we in de prullenbak zodat we niet 5x per dag naar buiten hoeven. 1 vak is rest, die hebben we eens per week vol denk ik. Papier wordt aan huis opgehaald dus stoppen we in een kratje. Bevalt heel goed zo!

2 likes

Wat een scheve foto/vloer/stoel? Haha. Wel leuk!

Wat voor tafel lijkt jullie mooi bij deze stoelen? Ik wil het liefst een ronde tafel. Ik heb lichtbruin laminaat.
Hou zelf niet echt van heel donker hout maar ik vrees dat het anders niet mooi is bij de vloer

3 likes

Een zwarte ronde lijkt me mooi!

1 like

Ja dat lijkt me ook mooi passen maar niet in mijn huis :frowning: dat gaat echt heel erg afsteken tegenover de rest

Oh jammer! En een van donker hout? Bijv deze van La Redoute:

2 likes

Oeh ja deze vind ik wel mooi! En past qua kleur ook bij de vloer denk ik. Ik ga even kijken bij la redoute

Wij gaan wsl deze tafel kopen, vind hem echt super mooi! Nu alleen nog kijken voor stoelen

12 likes

Waar is deze van?

1 like

Deze stoelen zijn leuk zeg! Waar zijn ze van?

1 like

Van aimetestudio, gaaf he! Is er in verschillende kleuren en je kan de poten ook anders doen. Ze hebben een showroom op afspraak in Rotterdam

1 like

Ik heb er een met een klein en groot vak. Klein vakje gebruik ik voor rest en de grote voor PMD. Werkt ideaal vind ik! Ik hoef geen groenafval te scheiden (ondergrondse container). Esthetisch ook verantwoord want staat in vol zicht en dicht stinkt ie nooit :tipping_hand_woman:

3 likes

Van Made! Het model heet Knox

1 like

Hoe lang heb je erop moeten wachten? :sunglasses: dat houdt mij toch wel tegen om daar iets te bestellen als ik alle berichten over Made hier op het forum lees. Hun spullen zijn zo mooi!

Drie maanden :thumbsup:

1 like

Hebben mensen hier ervaring met keramieken bijzettafels? Ik zie er een paar die ik leuk vind bij SKLUM, maar ben bang dat ze snel breken o.i.d
 wat denken jullie?

Heb je eerder bij SKLUM besteld? laatst las ik hier ook over SKLUM, ik en anderen hadden slechte ervaringen. Wel mooi tafeltje

1 like

Slechte ervaringen qua kwaliteit of service?

Zelf nooit besteld maar een vriendin van me had een kapotte bank, die moest toen in z’n geheel terug naar Spanje en ze kreeg een tijdstip ±24 uur waarin deze opgehaald kon worden
 moest ze dus 2 dagen thuis blijven :sweat_smile: maar met een bijzettafel lijkt me dat minder van toepassing.

2 likes

Service, heb uiteindelijk twee keer de verkeerde tafel gekregen en toen met moeite mn geld terug. Was een maandje geleden in dit topic maar dan nummer 2

Ik volgde een Instagram waar ze hele dikke marmerenbladen verkochten, volgens mij kwamen ze uit Spanje/Portugal? Was er in allemaal verschillende kleuren en heel mooi
.

Weet iemand welke ik bedoel?

1 like