@Degas @Clarity @quarterlife @Popsicle @Merel @TanteBetje @PrincessPeach @Musa
Bedankt voor alle reacties! Ik ga dan denk ik inderdaad gewoon voor alles helemaal verven. Ik was van plan om gewoon de muurverf te gebruiken die nog over is van de muur, zodat het precies matcht. Qua primer moet ik nog even kijken, heb ik me nog niet in verdiept maar dat komt wel goed.
Die Havsta ziet er mooi uit, maar ik heb al een Billy hier staan en ik wil juist geen nieuw meubelstuk kopen maar werken met wat ik al heb, dus dat wordt 'm niet! Wel een tof idee misschien voor anderen hier!
@PrincessPeach ik las op internet dat schoolbordverf nog beter is omdat je daar niet hoeft te primen, je kan het meteen er op doen en dan is het goed. Dus als je niet gebonden zit aan een bepaalde kleur (zoals ik wel ben vanwege de muur) is dat misschien een optie!
@Popsicle jammer dat het niet zo mooi is geworden! Heb je het idee waar het fout is gegaan of niet? Ik vind het niet erg om er veel tijd in te steken door heel goed te schuren, grondverf te gebruiken, etc. Ben toch veel thuis deze zomer, heb ik meteen een leuk projectje haha.
@Musa ja dat klinkt wel logisch, ik zit dan alleen wel er mee dat ik dezelfde kleur wil als de muurā¦ Kan je van elke kleur verf ook een spuitbus kopen/laten maken?