Interieurtopic #3

Ja aan de lange muurkant. Qua hoe ver ligt het aan de grootte van de beugel, maar er bestaan beugels waarmee je de tv een halve meter tot een meter de ruimte in kan draaien.

1 like

Het is idd een diepe chill bank. Ik had hem zelf ook maar vond het stofje naderhand toch wat stug plus ik kreeg na anderhalf jaar al wel echt zitplekken/verkleuringen (mijne was lichtblauw) dus vind het niet per se een aanrader

Misschien de kasten van Tylko?

2 likes

Die komen helaas niet in de kleur die ik wil

1 like

Ahh jammer!!

2 likes

Gespot in Kopen zonder Kijken. Weet iemand waar dit super leuke aap plateau te vinden is? Kan helaas niet vinden maar google misschien met verkeerdere termen.

Roos post dat toch op haar website? rrinterior geloof ik

Colmore! zie: https://rrinterior.nl/portfolio_page/kopen-zonder-kijken-seizoen-4-afl-4-almere/

1 like

Ah top dankje ik wist niet dat zij dat deed!

Kan hem dan nog steeds niet vinden maar wel een aanknopingspunt!

1 like

Wel uitverkocht zie ik

1 like

Mijn ouders hebben een wandkast van HG Woonidee, dat komt misschien wel dicht in de buurt van wat je zoekt?

1 like

Hoe zouden jullie deze woonkamer indelen? Dat zwarte vlak is een houtkachel, geen idee of we die gaan gebruiken. De voordeur komt direct uit in de woonkamer maar gebruiken we nauwelijks. We spelen met het idee om een tv op een driepoot (samsung the frame tripod) te zetten, die hoeft dan niet vast op een meubel oid.

Ruim anderhalf jaar geleden heb ik hier gevraagd naar tips voor betaalbare keukens. De beste tip was Kvik, maar we hebben toch gekozen voor een kleine zelfstandige keukenleverancier uit Amsterdam. Deze week is de keuken geplaatst bij mijn moeder. Een loeier van een keuken, met alle apparatuur en plaatsing voor nog geen 20.000 euro. Een heel bedrag natuurlijk, maar het hoort wel in haar nieuwe appartement. En zeker niet de 35.000 die de project keukenman er minimaal voor wilde hebben. Ze is er heel blij mee.

Er moet nog wat worden afgewerkt worden, zoals de stekkerdozen spuiten in de kleur van de keuken en de achterwand, maar goed, work in progress…

75 likes

Ik heb dit super prachtig gemaakt op m’n mobiel terwijl ik in de bus zit.
Maar ik zou voor een ronde tafel gaan die mooi een beetje in de erker valt. Dan zou je nog een kast/dressoir kwijt kunnen op dat rechte stukje muur en de bank zou ik ook weer in de erker plaatsen als dat een beetje kan met de ruimte

27 likes

Wow ik had niet aan een ronde tafel gedacht! Wat een leuk idee met die erker! Dankjewel :smiley:

4 likes

Ik zit er aan te denken om mijn wc te pimpen, nu saai met witte tegels (tot halverwege de muur) en daarboven witte muren en plafond en grijze tegel op de grond. Wilde misschien ook de tegels verven in een kleur en dan met een variant op die kleur de muur/plafond daarboven. Nu moet ik nog even mijn vriend overtuigen en mooie kleuren kiezen.

Heeft er iemand ervaring met het verven van tegels (met speciale tegelverf)? Blijft dat mooi? Ik zag op instagram bij @thuisbijdoor wel mooie make-overs in ieder geval.

Ik wil zoiets zelf gaan schilderen in de kerstvakantie maar dan met herfstkleuren. :slight_smile:
Vind veel kant-en-klare dingen niet leuk om aan de muur te hangen.

23 likes

Ohh, ik hou van dit soort schilderijen! Met wat voor verf wil je dat gaan doen? Misschien ga ik ook wel zoiets maken, haha

Ik zou zoiets doen. Met een bankje in de erker en een ovale tafel. Ben zelf erg fan van de Blob van Studio Henk. Maar die is wel intens duur. Zou de ruimte voor je voordeur (is dat die met de pijl) vrij proberen te houden. Als je de tv niet op een tripod doet zou ik hem waar ik hem nu getekend heb aan de wand doen met een muurbeugel.

4 likes

Geen idee het idee ontstond net spontaan dus dat moet ik nog uitvogelen, dus mocht iemand tips hebben. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben persoonlijk geen fan van tegelverf, vind het vaker niet mooi uitvallen dan wel. Ik heb zelf alles boven de tegels incl. plafond helemaal roze geverfd, leuke lamp en spiegel opgehangen en zo’n wandvierkantjes waar dan wat frutsels in staan. Vind ik zelf best geslaagd :grimacing: (en woon gehuurd dus ga hier zeker geen tegels verven)

2 likes