Interieurtopic #3

#Team3550

1 like

Wij hebben glazen vintage plafonnières in de slaapkamers, zoiets maar dan rond. Geeft fijn licht vind ik, beetje een motiefje maar niet té omdat het allemaal van glas is. De lampen zijn zo duur en een klein beetje kitsch maar daar houd ik zelf wel van haha.

@En_17_Anderen zijn jullie er al uit wbt de muur? Ik zeg ook lichtblauw! Aubergine en heel lichtblauw kleuren echt heel mooi samen :ok_hand:

1 like

Nee, we gaan binnenkort even wat testers bestellen!

1 like

Weet iemand waar ik soortgelijke tegels kan vinden?

1 like

Googelen op geometrische vloertegel? Evt hexagon erbij. Ik vond oa dit:

https://tile.expert/nl/tile/realonda/osaka/a/osaka-charcoal

https://www.praxis.nl/verf-laminaat-decoratie/tegels/vloertegels/vloertegel-marrakech-hexagon-decor-3-dimensionaal-grijs-17x17cm/5412647?channable=02490e69640035343132363437eb&gclid=EAIaIQobChMIzKDR2qiJ8wIVkc53Ch0XVAyaEAQYDiABEgJBxvD_BwE

Of eens naar een goede badkamer/tegelzaak gaan. Niet zo’n doorsnee Brugman oid maar met eentje wat bijzonderder (duurdere) collectie.

1 like

Help! Wat voor vloer zouden jullie bij deze bar doen? Er liggen op dit moment plavuizen maar dat vind ik echt verschrikkelijk.

afbeelding

(Sorry beetje vage foto maar had geen betere haha)

Dit is het kleurenpalet voor de ruimte

Ik zit zelf te denken aan mooi warm laminaat!

1 like

Design tegels in Utrecht en Breda

Jan Groen misschien? Kunnen ook van alles bestellen (wel rekening houden met levertijden)

Ik zou voor warm en wat donkerder laminaat gaan! Lichter of in dezelfde tint wordt denk ik teveel van hetzelfde. Als je dan de rest van je kleurenpallet toepast op de ruimte (love de kleuren😍) dan wordt het vast prachtig!

2 likes

Uiteindelijk zijn het deze pootjes geworden

28 likes

Heeft iemand de Soderhamn bank van IKEA en hoe bevalt deze? Twijfelen om deze te kopen (als modulaire bank en zelf zo’n tafeltje ertussen plaatsen)

1 like

Ga proefzitten bij Ikea! Ik had deze ook op het oog als een lekkere opkrulplek om te lezen maar ik vond m niet lekker zitten. Ook kon ik er niet normaal op zitten omdat het zitvlak te lang is, dus dan heb je altijd bungelde benen (en ik ben 1.78m). Zat alleen lekker met benen omhoog.

Dit is dus heel persoonlijk dus mocht je de mogelijkheid hebben, even zelf zitten.

1 like

Ik heb deze bank gehad! Ik vond hem heel fijn, maar het is wel meer een bank om in the hangen/chillen dan zitten. Mede ook omdat de bank zo laag is.

Ik zou hierbij marmoleum doen in een gave kleur! Met hout zou ik het teveel houtkleur vinden denk ik

3 likes

Eigenlijk liggen wij 9 van de 10 keer op onze huidige bank ook helemaal onderuit te chillen. Met bezoek zitten we dan eerder aan de eettafel.
Zal eens gaan proef liggen of zitten. Hoop dat de bank ook even mooi blijft. Alle andere banken met zo’n loungeuitstraling (modulair) zijn rond de 3000 euro en dat wil ik er niet aan uitgeven.

Lig er as we speak op te chillen. Hij ligt en hangt heerlijk! Enige nadeel vind ik dat de bank laag is, als opa/oma op bezoek zijn moeten we ze er uit helpen :joy: en ook voor mezelf is het zo hoogzwanger niet heel chill haha.

Wij hebben de bank nu iets langer dan een jaar in de grove grijze stof. Al 3 keer de hoezen gewassen ivm de hond, en de stof ziet er nog mooi uit.

1 like

Is er iemand die een strakke wandkast op maat heeft laten maken? Ik ben helemaal verliefd op de Muuto Stacked met zithoekje, maar die komt alleen in basismaten en past dus niet perfect in onze nis. Wil dus een soortgelijke wandvullende kast laten maken. Maar veel van die maatwerk bedrijven maken van die wandkasten met hele dikke randen en dat vind ik lelijk. (foto)

3 likes

Wij hebben laatst een kast laten maken en zijn heel blij met het resultaat. Kan je wel wat foto’s via PM sturen? Is overigens niet precies dezelfde kast, maar geeft je een idee.

2 likes

Ja graag, fijn als je dat wilt doen!

Ik zie op de eettafel een kwartslag draaien niet echt opties (als dit op schaal is). Is een tv aan de muur met draaibare muurbeugel of een vloerstandaard een optie? Dan zou je hem aan het uiteindelijk van de bank kunnen plaatsen