Interieurtopic #3

Wij hebben zo’n soort kleur in de slaapkamer nu en het is zo mooi! Wij hebben behang want boven zat overal behang en ik heb de inbouwkast dezelfde kleur geschilderd en de kozijnen vd deur naar de gang en badkamer ook. De deuren zelf moet ik nog schilderen, maar moest even keuzes maken voor we gingen verhuizen. Ben er echt super blij mee met de kleur!

Een muur schilderen is zo gedaan, afplakken is inderdaad het meeste werk vind ik. Heb je de intentie om hier langer te blijven? Dan zou ik het doen. Plafond witten vind ik wel een kak karwei. Minder mooie oplossing, maar evt kun je bij de bouwmarkt van die flexa testers halen voor € 2,- en het daarmee bijwerken? Wordt natuurlijk nooit zo netjes als wanneer je het hele plafond opnieuw doet, maar zal wellicht minder opvallen dan het kleurverschil nu op je plafond.

1 like

Ik vind dat je het ‘moet’ doen gewoon omdat je nog nooit een muur hebt geschilderd haha

7 likes

Misschien wel een beetje zonde, maar hoe erg is dat nou echt? Niet toch, en hebt dan wel de tijd die je er wel hebt gewoond van die muur kunnen genieten.

Ik heb trouwens nog nooit mijn muren geverfd omdat ik altijd in huurwoningen heb gewoond en ik het altijd te veel moeite vind/vond omdat ik nergens echt lang gewoond heb :sweat_smile: dus ik volg dit advies zelf niet haha. Maar ik vond het ook met witte muren altijd wel mooi en heb dus ook geen spijt dat ik het nooit gedaan heb.

Sorry heel tegenstrijdig deze post :joy:

1 like

Ik zou het doen! Ik heb altijd al mijn huurwoningen geschilderd en het is zo fijn om op een plekje te wonen wat helemaal jouw smaak is. Daarnaast ziet het er ook altijd fris uit als alles net is geschilderd. Ik vind dat de moeite wel waard.

2 likes

Heb ik wel gedaan, alleen nooit in een huurhuis.

Ohhh dat heb ik dan verkeerd gelezen/begrepen. In dat geval heb in geen mening erover :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zie nu dat ik letterlijk zei “ik heb nog nooit muren geverfd” maar ik bedoelde dus in een huurhuis, dat stond er niet zo duidelijk!

@LaPetiteRobeNoire ja dat heb ik dus ook, ik vind het niet teveel moeite om het nu groen te verven maar het idee dat alles weer wit moet staat me tegen. Ik vind witte muren ook niet per se lelijk maar onze zijn niet wit, meer beetje gebroken wit/geel achtig en dat vind ik niet zo mooi.

1 like

@Paranimf klopt het dat jij die gouden hanglamp wilde van be.pure home? Is nu in de sale online bij veepee

3 likes

Heel erg bedankt. Dit scheelt best wat :slight_smile:

2 likes

Oke ik wil al maanden een nieuwe vloer maar ik ben zo moeilijk en wil jullie hulp :joy::joy:.

We twijfelen tussen deze twee:

Boven: 4763
Beneden: 3550

Links: 3550
Rechts: 4763

Boven: 3550
Beneden: 4763

• 3550
  • 4763

0 stemmers

QuickStep Majestic 3550 en SIG 4763.

1 like

Maak een poll!

Ah ik pas mn bericht ff aan kijken of t lukt

Gedaan!

1 like

Ik vind 4763 iets rustiger tonen

2 likes

Ik denk dat de 3550 juist wat rustiger kan gaan ogen doordat de planken breder en langer zijn (wij hebben zelf ook veel getwijfeld over onze quickstep vloer haha). Langere planken vind ik echt veel verschil maken!

4 likes

Ja we hebben nu ook breed laminaat en dat is inderdaad wel veel mooier. Dus ik neig zelf ook meer naar 3550 haha.
Welke vloer hebben jullie?

1 like

Wij hebben de Largo 1662 (LPU1662). De planken daarvan zijn minder breed, maar wel lang. Had liever bredere planken gewild maar dit was exact de kleur die ik voor ogen had haha

Samenvatting

3 likes

Mooi! Lijkt net een echte houten vloer!

1 like

Ook erg mooi!

Wij hebben 3545, die is volgens mij nog wat geler dan 3550. Dat valt hier in ieder geval totaal niet geel uit, dus ik zou 3550 doen! Ik vind de planken héél mooi omdat ze zo groot zijn, en ook ideaal dat ze voor laminaat best waterbestendig zijn.

2 likes