Jaren '30 nummerbord (denk nog de oorspronkelijke? Jaren '30 huis ook). Zou echt no way mijn naam op de deur willen.
Op Etsy kun je heel veel nummerbordjes vinden in allerlei stijlen!
Waarom niet? Eigenlijk nog niet over nagedacht hoe of wat. Misschien dat het ook alleen het huisnummer wordt,
@LaPetiteRobeNoire oh dank voor de tip, daar had ik nog niet gekeken!
Wanneer komt jouw home tour?
Wij hebben een cijfer van beton, geen namen oid. Vind het wel mooi op onze donkere steen!
Zoals deze
Ik vind het mooi als het erop geschilderd is maar dat is misschien minder makkelijk dan een bordje of nummer ophangen!
Ik heb mijn bordje hier laten maken. Ben er echt zo blij mee! Ik heb voor groen met botanische print gekozen, ons huisnummer en onze namen eronder.
Oh heel leuk deze!
November/december vrees ik.
Ik moet nog best wat dingen ontvangen (en bestellen)
Glasinloodraamfolie (voor 2 slaapkamerdeuren)
Nachtkastje(s) of iets wat daarvoor doorkan (hopelijk kringloop)
Slaapkamer lamp (bestellen eind deze maand)
Slaapkamer vloerkleed (later dit jaar sale?/Kringloop)
Kapstok (kringlopen?)
Woonkamer gordijnen (okergeel of donkerrood?)
Nog wat kussens en dingen voor aan de muur
En twee stoelen +een bankdeel komen later.
Wat leuk! Bij ons past dat alleen niet bij het huis. @croissant Wij hebben strakke led-huisnummers op zonne-energie. Laden overdag op en springen in de avond aan. Ze zijn alleen best groot dus ook dat moet bij je huis passen.
Dan kijk je wel recht in de peer… zou eerder in de slaapkamer kiezen voor een lamp die aan de onderkant dicht is denk ik
Ik woon ook in een tweekapper en heb twee bordjes met een huisnummer. Aan de straatzijde hebben we een zwart cijfer (zonder licht) en aan de zijkant, dus bij de voordeur, hebben we een naambordje van dit account https://instagram.com/hipstekkie?utm_medium=copy_link. We hebben daar een leuk lampje bij hangen om het bordje eruit te laten springen
Je kunt ook zoiets erin draaien @Paranimf. Als je zoekt op kopspiegel lamp vind je er wel meer. HEMA verkoopt bijvoorbeeld ook een goudkleurige.
We gaan een kast kopen voor in de woonkamer voor speelgoed van ons kind, maar ik weet niet of ik hem wit moet laten of in een kleur moet verven. Het is deze kast, hij is er niet in naturel houtkleur.
De muur erachter is al heel erg groot en wit, dus een witte kast vind ik misschien te wit. We hebben in onze inrichting vooral naturel hout, terra (kleed en alle muren in de open hal), en donkerblauw (stoelen en bank). We hebben voor Duplo terrakleurige kratjes die we idealiter gewoon houden en erin zetten. Dus het kastje terra verven is niet ideaal denk ik. Is misschien ook teveel terra.
Bovenste kratje is de kleur van kratje.
Maarja wat dan? Of zal het speelgoed het genoeg vullen of kleur geven en laten we de kast gewoon wit.
Er is ook nog een soort zachtroze kleur ballenbak en twee rieten manden die er bij blijven staan.
Iemand ideeën?
Misschien een zandkleurtje? Of tussen wit en zand in. Dat het niet zo wit is tegen de wand maar niet echt kleur toevoegt
Oh ja dat kan wel!
De meubels in haar kamer hebben zo’n kleur, beetje afhankelijk van het licht wat erop valt. Misschien hebben we de verf zelfs nog wel.
Deze kleur wordt dat dan
Ik zou denk ik voor een groenkleur gaan (sage oid?)
Oh ook leuk! Een beetje zoals de kleur van het derde krat op die foto?