Interieurtopic #3

Veel beter, goed gedaan!

Ik weet dat heel veel mensen in Nederland gaan voor een accentmuur maar dat accentueert dan eigenlijk juist de “kilte” van de witte muren. Die steken dan vaak enorm af. Mooi!

9 likes

Ja, ik was eigenlijk al niet zo’n voorstander van een accentmuur, want vind dat vaak zo iel. Maar mijn man wilde niet alle muren in dezelfde kleur. Nu hebben we de lange muur nog wel wit, maar die valt nu veel minder op doordat de rest in deze kleur is nu.

Dat ben ik helemaal met je eens! Ik heb alle muren zacht warm oranje geverfd in mijn woonkamer/keuken. Alleen heb ook schuine muren wat beetje vaag was of dit nu plafond is of muur. Dus heb dat uiteindelijk maar wit gelaten. Het is wel prima, maar het steekt wel erg af van de rest.

1 like

Knap ! Welke kleur is dit?

Rich Butterscotch van Flexa!

1 like

Ik heb onlangs zwarte pootjes van staal onder een vintage houten kastje gezet. Omdat ik nooit precies die kleur kan vinden. Het werkt erg goed.

1 like

Uiteindelijk is het dus zoiets geworden. Post wel een foto als het af is.

Wat hebben jullie als grootste lamp in de slaapkamer?

• Plafonierre
  • Hanglamp
  • Geen lamp
  • Ik heb geen slaapkamer maar bijv een studio

0 stemmers

1 like

Wij hangen in de zomer altijd een klamboe op dus hebben uiteindelijk de hanglamp vervangen door een plafonnière

deze, vind m niet super maar mijn vriend had m helemaal zelf opgezocht en besteld en dat vond ik best wel goed uitgezocht van hem :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik had al spotjes dus dat is prima voor groot licht en verder alleen op m’n nachtkastje.

2 likes

Ik heb alleen nog een slaapkamerlamp nodig en andere mensen hadden zoiets van ‘neen geen hanglamp’ maar ik vind de meeste plafonnieres niet leuk.

Super leuk, heb ze ook besteld!

2 likes

Ik heb deze hangen, want laag plafond en een hanglamp kan niet. Vind 'm voor een plafonnière niet onaardig.

5 likes

Ventilator met lamp eraan.

1 like

Wauw deze is perfect! Heb net onze wc behangen met een heel heftig behang.

En deze past er zo mooi bij! Thanks! (Al was de tip niet voor mij bedoeld haha)

22 likes

Mooi behang! Past zeker goed. Investeer in een mooie ledlamp, dat helpt mee!

Groetjes vanuit een ander hysterisch behangen wc :stuck_out_tongue_winking_eye::

37 likes

Weg

Hier nog een met behang

18 likes

Wauw allebei!

1 like

Wow mooi effect! Ziet er mooi uit.

Binnenkort krijgen we de sleutels van ons nieuwe huis. We gaan van een appartement naar een twee-onder-een kap woning en dat betekent ook dat we voor het eerst een huisnummerplaatje moeten regelen. Ik ben niet echt gecharmeerd van die standaard, burgerlijke plaatjes. Hebben jullie tips voor iets originelere varianten hierop?

2 likes

Haha, heerlijk kneuterige vraag.

Wij hebben deze:

Is ook makkelijk zelf te monteren!

2 likes

Haha ja je moet je ergens mee bezig houden op de vrijdagavond :joy: Gaaf zo met dat hout. Ik ga hem onthouden.

1 like