Interieurtopic #3

Grasgroen, zalmroze, roestbruin

Edit: diepblauw/koningsblauw lijkt me ook mooi ja

1 like

Gaaf interieur! En ik snap dat je donkerblauw of pistache niks vindt bij die ruimte, zachtere kleuren staan dan inderdaad mooier.
Lastig! Zat nog aan een zeer lichte tint geel te denken maar denk dat het de ruimte verouderd en als rokershol doet lijken…babyblauw naar wit neigend iets?

1 like

Ook een hele goede! Heb deze al een tijdje op m’n wensenlijstje staan, dus dat wordt nog even doorsparen. Had ik zelf niet aan gedacht! Alleen even kijken of het qua maat passend is of toch op een andere plek (of andere spiegel).

Oeee, babyblauw klinkt tof! Dat hebben we nu in het toilet, maar een heeeel lichte versie daarvan zou ik wel leuk vinden.

Even kijken of dat matcht met de bank. Ik ben bijna geneigd die opnieuw te laten stofferen, zo’n lastige kleur (was niet onze eerste keuze).

1 like

Hele toffe spiegel! En leuk ook die vorm, want daardoor breek je alle rechte vormen!

2 likes

Oja heel vet! Zara Home heeft ook een asymmetrische spiegel maar die is wel iets minder gevormd zeg maar. Wel stuk goedkoper volgens mij.

1 like

Heel licht roze?

1 like

Lichtroze of lila?

1 like

Wij hebben laatst een muur in Dropcloth van Farrow en ball geverfd (of naja, laten mengen). Ben echt super blij met de kleur!

Hele mooie lichte kleur. Maar bij elk lichtinval net wat anders. Ik vind hem ook mooi afsteken tegen een wit plafond en evt hoge witte plinten.

2 likes

Crappy foto vanwege het kunstlicht, maar ik zat aan elephants breath of peignoir van Farrow&Ball te denken. Ze lijken hier wat donker uit te vallen maar het zijn redelijk lichte tinten.
Peignoir heeft een wat paarsere ondertoon dus ik denk dat dat het mooiste is bij de bank.
Ik heb ook de kleurenwaaier hier liggen, als je wil kan ik daar ook nog wat foto’s van maken.

1 like

Ik ga binnenkort ook verven en twijfel over de kleur die jij hebt gekozen! Ziet er zo mooi uit op t staaltje! Alleen ben bang dat het te donker is? Wordt de ruimte bij jou donker? En heb je misschien een foto?

Nee wordt echt helemaal niet donker! Maakt de ruimte juist heel rustig!

Ik stuur je wel even een foto in pb!

2 likes

Als jullie iets ophangen he, gaan jullie dan eerst die muur checken op leidingen en elektra? Zovaak dat buren hier in de fb groep vragen of iemand zo’n apparaatje heeft. Ik ram gewoon een spijker in de muur, omdat mijn ouders dat ook zo doen en zij zijn ook nooit geroosterd omdat ze elektra hebben geraakt. Heb hier ook nooit bij stilgestaan totdat ineens iedereen om zo’n apparaatje vroeg

2 likes

Ik check wel altijd. Met een spijker lijkt het me niet zo nodig, maar als je een boor in de muur steekt zou ik het wel doen. Je zult niet de eerste zijn die een waterleiding raakt en dan ben je een stuk verder van huis.

1 like

Oke ga ik ook doen zodra ik ben verhuisd. Hahahaha mijn vader heeft dus gewoon ooit een plank in mijn keuken opgehangen recht boven een stopcontact en schuin boven de wasbak en daar was een betonboor voor nodig, niks gechecked :clown_face:

1 like

Deden we nooit maar sinds we in dit huis eerst een elektriciteitskabel en later een waterleiding raakten ben ik nu wel eerder geneigd het te checken. :grimacing: We hebben alle elektra vervangen en alle muren helemaal kaal gehad dus we weten wel redelijk waar de leidingen lopen inmiddels dus ik zou het er in sommige ruimtes wel op durven gokken.

1 like

@Stofdoek ik heb die lamp op de slaapkamer, en op de muur gouden libelles geplakt. Misschien ook nog leuk boven je eettafel!

(Bed lijkt super smal, maar is gewoon 160m haha)

57 likes

Katoenen sprei van de Zara, die zijn normaal best prijzig maar ik heb 'm ooit in de sale gekocht voor ca. 30 euro. Heel fijn ding!

Oh god ja, wij hebben ook ooit een gat geboord en toen viel de stroom uit. Die ging gelukkig weer aan en toen hebben we het gat dicht gekit en nooit meer over gesproken :zipper_mouth_face:

10 likes

Mushroom van Vestingh bleek bij ons helemaal niet mooi te staan, wij hebben nu Skimming Stone van Farrow&Ball dat er op lijkt maar lichter is. Dat is ook een beige-grijze kleur. Vind 'm zelf erg mooi! Neutraal maar wel een leuk kleurtje.

Peignoir van F&B vond ik ook heel erg mooi, zou ook goed bij jullie bank staan denk ik!

2 likes