Zo met de bank? Of hoe zij dat nu hebben? Hun bank staat wat voor de opening naar de uitbouw, ik vind dat een beetje gek. Ik kan niet zo goed inschatten of het dan zo heel klein gaat kijken ookal lijkt het te passen
ja ik kan me voorstellen dat dit best wel gezellig kan zijn. Ik weet natuurlijk ook niet wat je al aan meubels hebt of eventueel wilt aanschaffen. ik zou als je voor deze opstelling kiest trouwens wel eerder voor een wat kleinere salontafel naast je bank kiezen, komt wat ruimtelijker over.
Denken jullie dat het mooi is om hier een schilderij of ixxi te hangen? Ik twijfel want ik ben bang dat het een beetje dubbelop is met zo’n lamp en omdat het een relatief kleine tafel is (150cm) en de lamp dus niet super ver van de muur af hangt. Alleen vind ik het wel heel kaal zonder iets… misschien hebben jullie tips?
ik denk dat een schilderij heel mooi kan zijn, misschien waarin ook wat goud in voorkomt of een zwart wit print, het hoeft echt niet gauw teveel te worden, je zou het ook eerst uit kunnen proberen met een simpele poster en van die tape. Ik denk wel dat het een goede plek is. Als ik er zo naar kijk vind ik het best een beetje kaal.
Thanks! Ik woon hier pas een paar dagen dus dat het kaal is klopt helemaal De vorige bewoner had een soort clip rek er hangen maar dat vind ik te industrieel. Ik ga gewoon eens wat uitproberen met tape, dat is een goed idee!
Ik vind het ook kaal en denk dat een schilderij al veel doet!
Ja we hebben de bank en had de rest even ter opvulling om een idee te krijgen. Goed idee ja, om iets naast de bank te doen ipv ervoor!
Dat kan juist heel leuk zijn!
Of misschien een leuk kleurvlak schilderen?
Of
Maar dan niet perse met die hoeveelheid lijstjes
Ixxi heeft momenteel een hele leuke bloemenreels waar de kleur roze van het stoeltje ook in zit
Ik heb vorig jaar een bamboe dekbed bij HEMA gekocht voor een paar tientjes en het is echt m’n beste aankoop ooit wou dat ik zoiets eerder had gekocht. Ik zweette me altijd kapot in de zomer of idd onder een laken maar dat slaapt niet lekker omdat het te dun is. Zo’n bamboe dekbed is echt totaal niet warm maar geeft wel een beetje zwaarte wat ik super fijn vind. Echt een aanrader dus!
Of een vlak van grond tot plafond schilderen! Dat hebben wij gedaan omdat we een schilderij of print te druk vonden met lampen. Kan wel een foto dm’en
@Tubing bamboe zomerdekbed idd! Ik heb een goedkope versie bij de Lidl in zo’n actie gekocht, is echt top.
Ik zou hier zelf gaan voor een eyecatcher met veel kleur! Kn zowel een ixxi als schilderij zijn
Lijkt me zeker nog steeds mooi om daar iets op te hangen! Ik heb zelf m’n eettafel ook zo staan en ook een witte wand en sinds ik daar iets heb hangen vind ik het echt een stuk gezelliger. Anders zit je zo tegen een witte muur aan te kijken.
Ohja dan is nog een vlak inderdaad wat veel! Dan zou ik een mooie print zoeken, misschien iets in aarde/goud tinten zodat het bij de tafel en de lamp matcht?
Yesss lijkt me juist mooi (een schilderij/print dan, niet zo’n vlak), ik zeg doen!
Oeeeeh ik ga gauw even naar de site toe, zweet me dood ‘s nachts joh
Ja, daar kan echt heel goed nog iets hangen! Een vlak is dan inderdaad wat veel maar een leuke ixxi of poster kan nog steeds. Er zijn ook altijd ontwerpen met wat minder drukke prints.
@Stofdoek Ik zou een mooie poster met rustige lijst (bijv wit of licht hout) ophangen. Dat breekt het een beetje. Een ixxi lijkt me vrij druk icm de lamp.
Mijn vriend en komen er maar niet uit welke kleur we op de muur achter de bank willen. Jullie goede ideeën?
Het gaat om de woonkamer: een lange muur van 6-7 meter en dan de hoek om nog 2 meter. Het korte muurtje was donkergroen, maar heb ik zojuist gewit.
Eerst wilde ik okergeel, maar inmiddels heb ik wel door dat dat too much zou zijn. Mijn vriend wilde graag kalkverf, van dat vlekkerige, het liefst zandkleurig. Mij leek heel lichtgrijs wel iets. Maar dat blijkt allebei niet te staan. Dus nu zijn we op zoek naar een andere, liefst lichte, kleur.
De vloer is spierwit laminaat. De bank die voor de lange muur staat is auberginekleurig. Er staat een chromen booglamp in de hoek. En wat planten. Verder hebben we in huis vooral veel licht hout, wat zwart en verder vrij veel felle kleuren: oranje lampen, knalgele stoelen. Wat zou hier nou bij staan?
Je kan ook een spiegel ophangen! Dat is neutraal maar er hangt toch iets. En maakt de ruimte optisch groter.
Hangt natuurlijk af van de tint aubergine en of je een kleed hebt liggen maar ik moest zelf meteen aan diepblauw denken.
Omdat je zelf voor iets lichters wil gaan misschien mint/pistache achtig? Of zeg ik nu hele gekke dingen?