Interieurtopic #3

Een vriendin van me heeft zoiets, maar dan in een andere kleur.

Of als je de ruimte hebt juist een staande kapstok? Zie je tegenwoordig zelden nog, dus juist wel leuk!

2 likes

Zoiets misschien? Ik vind van die losse ronde knoppen in verschillende formaten ook altijd leuk staan. Is denk ik ook wel makkelijk zelf te maken.

4 likes

Ik vond van die basic industriële kapstokken ook zo lelijk dus heb wat pluggen in m’n muur gedaan (niet op een rij maar in speels patroon) en daar deze knopjes in gedraaid!
123.jpeg

7 likes

Ja dit hebben wij ook gedaan! En dan onder andere:
image

1 like

Wat een geweldige suggesties. Hier kan ik zeker wat mee. :slight_smile:

1 like

Muuto Dots :heart_eyes: zijn ook goedkopere alternatieven voor inmiddels

7 likes

Hoewel dit wel vooral leuk is als er niks aan hangt :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Als het goed is heb je niet elke dag visite :laughing:

2 likes

Ik had een hele leuke hier besteld: https://www.getback-design.nl/

https://www.getback-design.nl/Kleinmeubelen_nieuw.html

Ik krijg steeds advertenties voor deze wandhaak en vind hem wel vet

1 like

Zoiets wil ik zelf, zon hele strook langs de muur, stuk of 4 oid.

5 likes

Een vriendin heeft er een, volgens mij sinds ongeveer een half jaar. Ze is er helemaal blij mee. Ik vind hem ook goed zitten.

2 likes

Ik hoop in het juiste topic:
Ik zoek een katoenen bedsprei. Ik vind momenteel een zomerdekbed te heet, en alleen een hoeslaken te licht. Dus wil iets wat wel enigszins zwaar is maar wel koel aanvoelt en niet zweterig is.

Budget ongeveer 50 euro. (Max 75 als ie ook nog eens heeeel mooi is)

Heeft iemand een tip? Wat hebben jullie momenteel op bed liggen?

2 likes

Wij hebben momenteel zoiets op t bed liggen qua deken

https://www.dekbed-discounter.nl/zomerdekbed-200-met-topcool-finish.html?id=246407664&gclid=CjwKCAjwvuGJBhB1EiwACU1AiePnGADBWrdtr-j73BRDkDd6GdRN-pe69i3Y9xpgUd_n61oeB325eBoCm2AQAvD_BwE

Niet 1 op 1 volgens mij maar kregen we een keer gratis bij een bestelling daar. Flinterdun maar wel precies fijn voor de zomer

(Ik snap dat dit ook een zomerdekbed is wat je zei dat je al te dik vond maar dit is zulk cheap spul dat het nog dunner is :see_no_evil:)

Ik zou nooit onder polyester gaan liggen, maar onder natuurlijk materiaal: zijde, bamboe of katoen.
Zelf heb ik een zijden dekbed en dat is heerlijk. Hoeft ook niet veel te kosten. Ik zie hier een aantal voorbeelden:
https://www.weidswonenenslapen.nl/dekbed/zomerdekbed/

2 likes

Hoe zouden jullie dit inrichten?

Huidige indeling

Zo hebben de huidige bewoners het ingedeeld:

We willen zéker niet zo’n enorme tv en die haard is ook niet enorm ons ding maar twijfelen nog of we die echt eruit willen, Miss met boeken er boven ipv de tv. Als die hele kast/haard situatie weg zou gaan weet ik ook niet zo goed wat dan wel

2 likes

Dan zou je daar de bank tegenaan kunnen zetten ipv de haard en is die muur links naar de eetkamer weg te halen? Zo jammer dat je niet naar buiten kunt kijken als je de bank zo houdt

1 like

Daar is het niet diep genoeg voor volgens mij, dan blokkeert de bank de deur. En we willen dan niet zo’n mega tv maar wel een tv, dat is gek om zo in de ruimte te zetten toch? Met een bank vind ik dat wel leuk. Nee die muur kan niet weg!

1 like

ik kan me voorstellen dat het wel een hele mooie boekenkast kan zijn, met inderdaad een grote hoekbank ervoor waar je in weg kan zinken. Als je planken over de gehele nis kan bouwen kan dat volgens mij heel gezellig zijn.

beetje zoals dit

en dan een eettafel in het de andere kamer, misschien een erg lange dat je ruimte hebt voor een thuiswerkbureau aan de kop.

ik zou me ook nog voor kunnen stellen dat je een ronde tafel in de rechertkamer plaatst waar nu de hoekbank staat en dan een tweepersoonsbank in de andere kamer en daar dan een tv hangend aan het plafond ofzo.

3 likes

Ik heb een katoenen wafel bedsprei van Heckett & Lane en die is heel fijn. Inderdaad zwaarder dan een dekbedovertrek, maar wel lekker fris en koel.

1 like