Interieurtopic #3

Hellupp

Hieronder zie je een foto van mijn woonkamer met uitzicht io keuken.

Eea heb ik weggekleurd in de hoop anoniem te blijven.

De zithoek waarvanuit ik de foto heb genomen vind ik top. Gezellig en kleurrijk. De achterkant van de woonkamer is zo suf. Wat zouden jullie doen met die achterwand? Hebben jullie voorbeelden van leuke wand accesoires?

aanvulling; behangen mag niet

1 like

Ik zou het behangen!

3 likes

:pensive: Dat mag niet van de eigenaar

Je hebt van Hip Originals van die gave muurcircels met o.a. oude meesters etc. Misschien is dat een optie?

Zeker ja, veel handiger voor stofzuigen ook

2 likes

Zo had ik het nog niet gezien. Iemand anders gaat deze week aan de slag met pootjes en ik laat me verrassen. :slight_smile:

lamp 4
Weet iemand waar ik deze lamp kan vinden? Of wie de designer is?

[Hanglamp 11990: Landelijk, Rustiek, Modern, Retro]

Had ik toevallig een aantal dagen geleden hier ook gepost!

1 like

Wat toevallig! Ik zag de lamp in een huis op een foto van funda haha. Heel erg bedankt!

Houd je wel van het idee/effect van behang? Dan zou je panelen aan de wand kunnen schroeven (één of twee grote mdf platen) en die met iets moois behangen, bijvoorbeeld een behang op maat van een kunstwerk. Eventueel de muur erachter verven in een kleur uit het schilderij. Ik zie het al helemaal voor me!

6 likes

Wat voor wc bril hebben jullie?

Wij hebben nu een zwarte bril maar het chroom/zilver wordt elke keer zo snel lelijk en verroest.

Gaat om deze bril. Zoek nu een andere zwarte bril waar je wel rondom de bevestiging goed kan schoonmaken. Ik weet niet hoe ik het goed kan uitleggen maar sommige brillen hebben als ze openstaan nog een randje bij de klep en dat wil ik juist niet.

Gewoon een standaard witte. :laughing:

1 like

image

Deze lamp wil ik boven een bureautje gaan hangen (denk ik). In het echt is hij heel leuk en projecteert ie een beetje herfstvibes :heart:

15 likes

Ik ben op zoek naar een mega groot kunstbloemen stuk voor op een zuil ofzo. Heeft iemand misschien een adresje? Vind het vaak zo prijzig. (5 tot 10 euro voor een sprietje).

Ik heb gisteren van mijn zus een boeket van Flowercrush gekregen voor in mijn nieuwe appartement, echt suuuuuper mooie en kwalitatief goede bloemen. Zodra ze net echt lijken zit er wel een behoorlijk prijskaartje aan…

1 like

Meestervervalsers! Ik heb er nog nooit iets gekocht maar het verschijnt wel in mijn Insta-feed. Net een slag goedkoper dan Flowercrush, door @Stofdoek genoemd

Update!

Nav jullie advies en gesprek met vriend om voor nu (ivm omstandigheden) te gaan voor een mini make-over en over een paar jaar evt een grote met nieuwe trapbekleding etc. Hier het nieuwe plan;

Ik wil de lambrisering aanpassen zoals getipt met de leuningen en vorm van de trap mee zodat het er natuurlijker uit ziet. Dan wil ik een mooie hanglamp ophangen (zie foto’s, zoiets) en dan op de dode witte muur een of twee mooie prints.

Vraag:
Wat voor een print zou mooi zijn bij de lamp/muur kleur en in welke hoeveelheid en rangschikking?
1 grote verticaal?
2 verticaal?
2 horizontaal?
Omdat de hanglamp ook al in een verticale lijn gaat hangen.

En dat traprekje misschien toch ook roze doen? Zou dat vet zijn? Moet toch lak hebben voor dat driehoek

Ben weer benieuwd naar jullie inspi :heart_eyes:

3 likes

Foto’s lampen

(Edit gaat steeds mis(

Foto nieuwe lambrisering plan:

5 likes

Heeft iemand een idee waar je deze of een soortgelijke lamp kan vinden? Bij Maison Du Monde is deze niet op voorraad.

1 like

Wel iets anders maar hij deed me er aan denken

1 like