Ja alles in eenzelfde kleur voor de rust
Jaa hanglamp staat idd op het lijstje! Dat zou al wel veel kunnen schelen in de sfeer, hij hangt alleen op zo’n rotpunt waar je bijna niet bij kan met ladder op trap etc!
Bij deze lelijke leuningen kon de lambrisering niet meelopen omdat die krom zijn maar wellicht met de strakke nieuwe wel?
Wij hebben onlangs onze trap op laten knappen en de schilder adviseerde om de meegebogen leuningen juist te laten hangen omdat ze de vorm van de wangen van de trap volgen (die witte zijplaat waarmee de tredes aan de muur zitten).
Hij gaf aan dat de zichtlijnen gek werden als de wangen rond lopen en de leuningen recht.
Had ik nog nooit over nagedacht maar wij hebben om die reden wel de originele leuningen laten hangen.
Ja lijkt me idd heel lastig ophangen!
Ik denk dat je die lambrisering wel kan laten meelopen parallel aan de trapleuning als je goed op heel veel punten afmeet toch?
Hele goeie tip!! Thanks
Heeft er iemand hier ervaring met de slaapbanken van Made? Zijn ze kwalitatief een beetje goed? Zo’n systeem lijkt me namelijk best kwetsbaar dus hoor graag als iemand zo’n slaapbank heeft!
Ik zou sowieso de kleur helemaal tot boven doortrekken! Geeft heel veel rust en dan heb je die mooie kleur ook meteen boven lijkt me echt heel mooi. Je zou van die traptapijtjes kunnen nemen, dat is opzich niet suuuper mooi, maar misschien zijn die er ook met een soort touwachtige consistentie of kleur? Dat kan wel mooi passen.
Ik zou ook het hele trappenhuis tot boven kleur geven, trap en leuningen ook meenemen. En dan een mooie hangende lamp als eyecatcher erboven óf op de “dode” muur een paar prints/objecten/foto’s/wandvaasjes in een verticale lijn boven elkaar.
Ik vind een traploper heel leuk, geeft echt heel veel sfeer. Zag laatst een video erover:
Misschien een idee?
Wij hebben zowel beneden als boven geen normaal plafond ivm een schuin dak. Mijn vader kwam toen met een slimme constructie om onze lamp alsnog op te kunnen hangen (die we al hadden gekocht voor in het nieuwe huis):
Ik ga hem hoogstwaarschijnlijk ook maar vragen om dit te doen voor onze slaapkamer haha en dan misschien deze lamp ook kopen in de rode versie, want daar ben ik ook verliefd op en die krijg ik dus ook niet uit mijn hoofd
Heel leuk idd, maar ook veel meer gedoe en gepuzzel om zelf te plaatsen met 2 bochten in je trap.
Ik heb er 1 besteld, maar die komt pas in oktober. Je moet dus vooral geduld hebben
Ik zag het inderdaad! Welke heb je gekozen?
Ik heb de grote bessie gekozen, maar kreeg een week na bestellen al een mail dat de levering was uitgesteld.
Mijn schoonmoeder heeft er 1. Zit in elk geval voor geen meter. Met slapen heb ik gelukkig geen ervaring.
Kan even geen betere foto maken ivm gebrek aan ruimte. Maar ik zit erover te denken om mijn kringloop aankopen van poten te voorzien.
En dan zoiets:
Yes or no?
Andere suggesties zijn ook welkom.
- Yes
- No
- Anders
0 stemmers
Hairpin legs? Staat mooi bij vintage kastjes vind ik zelf
Ja eens, vind dit soort poten of poten die smaller uitlopen mooier staan bij dit soort kastjes.