Ik zag de bovenste vandaag in de Home maar vond hem best klein. Waar zou jij hem willen ophangen?
Je kan er 3 kopen, maar dat lijkt me niet mooi. Ik zou andere kopen in een grotere maat, dat je er wel 2 hebt maar dan dus 2 grotere.
Onze slaapkamer is aan de achterkant. Heb er een nep hangplantje van de Ikea staan in een leuke pot en verder niks (doosje wasknijpers achter het gordijn omdat we op het balkon een waslijn hebben). Zie het verder toch niet zelf want kom er alleen om te slapen dus geen zin er iets neer te zetten dat er vast afvalt als we de gordijnen dicht doen.
Ook niets haha, had eerst plantjes maar die deden het daar niet zo goed. Dus nu wel op zoek naar iets leuks, ik lees even mee!
Hi, Ik heb een bank van hun staan! Heel tevreden over, levering duurde alleen mega lang, maar was ook wel logisch gezien de afgelopen periode.
Wat ik begreep is dat zij inkopen bij een grotere leverancier, aan mijn poef zit een label “Dutch sofa Company”. Overigens is er een groot deel overlap met de collectie (huismerk) van loods 5
Late reactie maar wie weet heb je er nog wat aan.
Ik dacht: deur van de inbouw kast eruit en vervangen voor gordijn of schuifdeur? Dan kun je evt nog wat schuiven met de kast.
Ik ben op zoek naar een lamp welke lijkt op deze, alleen dan graag ietsje goedkoper. Mag ook in een ander pastel kleurtje. Heeft iemand toevallig tips?
Ben nog wel benieuwd naar een dingetje… iemand ervaring met een ‘houtlook’ keuken op een ‘houtlook’ (PVC) vloer? Wij neigen hier nu naar maar weet niet zo goed of dit een goede combinatie is…
Had eerst een gekleurde keuken op het oog, maar ben toch bang dat je dat op een bepaald moment zat raakt en dan is hout toch net wat rustiger…
Heb twee vensterbanken in de slaapkamer en die staan allebei helemaal volgestouwd met planten, die doen het heel erg goed daar. Oh en een klein glazen vaasje met een plastic speelgoed toverstaf, herinnering aan een bijzondere avond
Ik heb geen vensterbanken in m’n slaapkamer, maar ik zou een of meerdere van dit doen: cactusjes, vetplantjes, ander soort plantjes, fotolijstje, en vooral niet te vol.
Niks. Mijn vensterbanken zijn ook te smal om er echt iets mee te kunnen, maar als ze breed waren zou ik er ook niks opzetten. Vind het vaak maar druk staan. Ik zou dan wel graag iets van een gaaf glas in lood paneel op maat laten maken
Liefst zet ik ‘m ook vol planten, maar hebben de hele dag volop zon. Op een cactus na heeft niks het daar volgehouden Dat was eigenlijk ook geen succes, die bleef in de gordijnen hangen.
Heeft iemand een woonbetonvloer met kruipluik (of plekken waar het niet gegoten is)? Wij hebben een beunhaas ingehuurd die heeft het (naar mijn idee) niet goed gedaan, maar ik zoek voorbeelden van hoe het bij anderen eruitziet.
Een leuk lampje vind ik altijd heel cute staan in een vensterbank! Een leuk mushroomlampje van glas bijvoorbeeld!
Niets. Vensterbank is eigenlijk te smal en dan zit je tegen de gordijnen aan. Planten doen het er ook niet goed.
Advies gevraagd!
Ik zit al lang met onze trap te twijfelen. Een tijd geleden heb ik de trap van lelijk naar wit geverfd met antislip strepen erop en een roze lambrisering geverfd. Nu vind ik de kleur nog steeds heel vet maar de lijnen zijn niet recht en dat witte driehoek had ook gemoeten. Daarnaast ben ik nog steeds helemaal niet tevreden over de ruimte, voornamelijk door de hoge ‘dode’ muur. Ook de witte kleur van de trap valt toch tegen omdat deze super veel vuiligheid aantrekt.
Ik zit met een hoop ideeen maar ben nergens super enthousiast over. Wil sowieso de leuningen vervangen (hout kleur of zwart staal, sowieso rond). En misschien de trap in dezelfde kleur roze als de lambrisering zou dat vet zijn? En dan de lambrisering 20/30 cm omhoog trekken en recht maken. Of totaal iets anders met die lange dode muur? Trap rekje dan ook roze maken? Een raam kan ik er helaas niet inzetten haha, komt ik principe ook geen daglicht bij dus.
Hoop dat jullie ideeen hebben!
Sowieso lambrisering hoger en misschien gewoon de hele hoge muur?
Vind t idee van de trap in dezelfde kleur ook vet, dan zou ik niet de hele muur doen.
Ik vind dit ook mooi, maar denk dan een lichtere kleur roze voor alles.
Ik denk dat het mooi zou zijn een lange hanglamp (of meerdere) op te hangen in het trapgat!
En mijn idee bij de lambrisering is dat het rustiger zou zijn als de lijn de vorm van de trapleuningen zou volgen. Al twijfel ik hier ook nog wel over.
Trap en muur in dezelfde kleur kan echt vet zijn, als je bijvoorbeeld kijkt bij @zilverblauw op Instagram heeft die dat ook op een heel gave manier gedaan.
En dan ook de andere muren links en rechts in die lichte kleur denk je? Gewoon alles wat je ziet zegmaar?