Oh dit vind ik echt zooo prachtig! Ga ik dit alvast kopen ook al heb ik geen huis…
die bovenste
Maar hij doet mij te veel denken aan:
Ben bang dat ik gauw uitgekeken ben op dat kastje.
hahahahah cannot unsee
Omg wat doe je, niks aan de hand met dat kastje totdat je dit zei 🥲
Welke bank/winkel is dit? Ik heb op mijn telefoon een soortgelijk foto opgeslagen maar weet niet meer waar ik 'm heb gemaakt tot mijn grote spijt.
Is dit niet Montel (op basis van info op de foto)?
Ah zie het nu met inzoomen ook en dat kan goed kloppen want daar zijn we ook geweest (en nog zeker 20 andere winkels)
Welk kastje is het leukst (of het minst lelijk ).
0 stemmers
Waar heb je dan lampen hangen? Of heb je een lamp aan de muur of stalamp? Ik heb dat eigenlijk nog nooit gezien dat er geen punt in het plafond was!
Het moet je smaak zijn, maar wij hebben twee van deze bollen boven de eettafel. Zelf een nieuw donkerblauw/wit draad aan gespannen.
MADE heeft zulke coole dingen, maar als ik dan die gemixte verhalen hoor over de klantenservice vind ik het maar eng
Ahhh ik ben echt verliefd op die bovenste! Die staat al een tijd op mijn wishlist
We hebben allemaal lampjes langs de boekenkast, aan de wanden en ook een stalamp. Het was ook best komisch toen we het ontdekten, ik stond letterlijk met een lamp in mijn handen. Nooit aan gedacht om daar tijdens een bezichtiging op te letten. Her huis is uit de jaren 60 en daarna paar keer uitgebouwd en nooit heeft iemand dat aangelegd.
Oplossing van jullie is wel mooi!
Welke verhalen en wat vind je eng?
wat vet! waar is dit van?
Volgens mij valt de klantenservice heel erg mee hoor en zijn het eerder de lange levertijden waardoor het altijd een beetje een domper is om daar te bestellen.
Heeft iemand nog tips waar ik kan kijken voor een mooie vloerlamp? Of zelf recent eentje gekocht? Ik kan maar geen vinden en het is wel echt nodig eigenlijk (voor naast de bank)
En @vaatdoek ja inderdaad de lange levertijden, maar als je je daar op instelt valt het mee. Ik dacht dat de klantenservice zowat niet te bereiken was en dat evt geld terugkrijgen ook een heel geleur was. Maar idd, als dat meevalt gaat er weer een hele nieuwe interieurwereld voor me open
@Vaasmodel klopt. Ik heb juist goeie ervaringen met de klantenservice: reageren snel, hielden me op de hoogte over gewijzigde tijdslijnen. Ik zag later dat een dressoir was afgeprijsd na aankoop, hen over gemaild en direct het verschil in de vorm van een cadeaubon gehad.
Vond ze alleen niet zo behulpzaam toen een lamp moeilijk op te hangen was (bleek een vaker gehoorde klacht toen ik de reviews achteraf las): https://www.made.com/nl/ppc/lab-hanglamp-turkoois-diepgrijs-en-mosterdgeel?utm_content=nl-shopping&madelp=gshopping&gclid=EAIaIQobChMI7d6l-bXE8gIVDdOyCh2OXwcdEAQYCCABEgIdG_D_BwE&gclsrc=aw.ds
Lukte zelfs de klusjesman niet. Dus advies klantenservice Made: klopt, inkorten kan alleen een elektricien doen (?)
Bleek uiteindelijk een gek pinnetje ergens te zitten. Lever dan een sleutel of iets erbij