Ik zou iets ronds of ovaals doen, meerdere kleintjes. Ik zou zelf voor bijvoorbeeld een zwarte gaan en een met wat kleur erin, je hebt bij de Kwantum hele mooie met een soort donkergroen marmer. Dat geeft misschien net iets meer warmte aan het geheel.
Weet niet hoe groot het kleed is, maar zou je dat evt nog wat anders kunnen leggen? Het maakt nu echt een heel rechthoekig blok omdat je het zo oplijnt met je bank.
Zat ik ook aan te denken! Meerdere ronde tafeltjes om het wat speelser te maken. Welke kleur zou leuk zijn?
@Druppels Hoe zou jij het kleed neerliggen? Er ligt nog een stuk onder de bank dus ik kan het nog een beetje verschuiven. Die van Kwantum zag ik laatst, zo mooi! Misschien dat ik ook wel zelf iets ga verven, mijn budget is heel laag, maar gekleurde tafeltjes lijken me erg leuk.
Ik zou zelf het kleed niet onder de bank schuiven, maar iets naar voren en opzij, dus los van de bank, omdat het een wat kleiner kleed is. Dat maakt het wat speelser en inderdaad dan juist een ronde tafel of twee kleine ronde in hoogte verschil bijv. Ik zou zelf voor een lichter hout gaan, maar nog met een warme tint.
Jeeej eindelijk wat interieur knopen doorgehakt en hetvolgende besteld;
4x de stoel
En deze lamp;
Ik ga nog eenvoudige stoelen erbij zoeken zodat ok stoeltjes kan bijschuiven als ik met een groter gezelschap ben.
Zin in de verhuizingg
Wat een mooie lamp! Lijkt me alleen wel lastig met stofvrij houden
Fohnen is de tip die op de site staat. Hopelijk is dat ook de oplossing
Wat een mooie kleur stoelen
Ja ik fohn de lamellen en jaloezieën thuis ook, werkt goed.
Misschien moet ik dan maar eens een föhn aanschaffen, speciaal voor de houten jaloezieën.
Wow mind is blown, had ik helemaal niet over nagedacht haha
Oh wat leuk zo kleurrijk! Ik zou hier denk ik een rond naturel jute kleed leggen, zoiets:
Dat staat warm en is goed schoon te maken (dat is wel chill voor bij de eettafel denk ik) maar is ook rustig zodat de stoelen de show blijven stelen
Volgens mij wordt jouw huis net als jouw kleding, een fantastische mix die ik nooit bij elkaar had kunnen zoeken maar wel superleuk bij elkaar staat
Wat hebben jullie voor lamp boven de eettafel?
Ik heb zoveel lampen online bekeken de afgelopen tijd en ik blokkeer compleet.
Ik heb deze set, dus zowel boven eettafel als in de huiskamer de plafond lamp ervan. Aantal jaar nu, best tevreden mee
Wat voor stijl zoek je? Made heeft mooie lampen vind ik
Dit komt er boven de eettafel:
De Ilaria clusterlamp van Made!
Als ik die mooie lampen zie baal ik er nog meer van dat we nergens in het huis in het plafond punten hebben om een lamp aan te sluiten.
Kwamen we ook pas achter toen we er woonden! Ik wilde mijn mooie hanglamp op hangen maar nergens een aansluitpunt. (We zouden het kunnen doen met draden die over het plafond lopen maar dat vind ik echt lelijk.)
Wij hebben deze, heel blij mee!