Volgens mij zijn er in dit topic wel eens van die sticker-tegels gedeeld, dat kan je denk ik perfect hier op plakken!
Iemand anders weet vast wel een naam of heeft een linkje
Volgens mij zijn er in dit topic wel eens van die sticker-tegels gedeeld, dat kan je denk ik perfect hier op plakken!
Iemand anders weet vast wel een naam of heeft een linkje
mooi!
hoe heeft hij het keukenblad er af gehaald en heb je er een foto van als er niets opzit?
Maar hoe gaat dit als je weg gaat? Oude deuren en blad er weer op? Of hoe moet ik het zien? Want dit lijkt me heel vet maar ben toch bang voor gezeik of zo
Geen foto maar mijn vriend geeft aan dat hij vastgeboord was met 8 schroeven dus dat was los te boren. Hij heeft eerst de kitrandjes losgehaald en daarna het blad los geboord. Het was niet niet gelijmd en hij vond het echt heel makkelijk er af te halen.
In de woningbouwfolder van onze woningbouw staat dat je veranderingen mag doen aan het keukenblok. En voor de zekerheid hebben we de deurtjes bewaard en op zolder gelegd. Dus die kunnen dan weer heel makkelijk teruggeplaatst worden. Blad laat ik gewoon zitten!
Wat handig! Super fijn keukentje geworden dus ik ga dit zeker onthouden!
Bij veel woningbouwverenigingen mag je wel de nodige aanpassingen doen aan bijvoorbeeld de keuken. Dat moet je terug kunnen vinden op de site oid.
Plus als de nieuwe huurder het zo wil overnemen is het bij sommige ook prima.
Wat knap en mooi! Ik dacht echt even dat de frontjes van IKEA kwamen, die hebben iets soortgelijks.
Precies! En het is er nu ook alleen maar op vooruit gegaan al vind ik zelf .
Dit staat trouwens in onze woningbouwfolder over het aanpassen van de keuken:
Dus ik denk dat dit bij andere woningbouwverenigingen wel hetzelfde is @Doperwtje.
Ja kan me niet voorstellen dat je als nieuwe huurder zegt; oeiiii nee graag die afbladderende kastjes erop, veel meer mijn smaak
Ja 3D stickers dat kan je bij ome Ali vinden. Heb het gebruikt in de camper voor de keuken. Wel echt een crime om netjes te plakken, maar het is net echt.
Edit: bvb dit maar je hebt alle kleuren en vormen die je maar kan bedenken
Wij hebben idd groene tegeltjes van vinyl behang in de oude keuken. Van deze site: Kitchenwalls keukenbehang voor de achterwand van je keuken
Was een heel fijne redelijk tijdelijke oplossing!
Ik wil -na t opruimen van de kerstboom- een decoratieve ladder voor tegen de wand. Heeft iemand van jullie hier een aanrader voor? T liefst een met plankjes waar ook echt iets op te zetten is!
Ik heb zo’n mooie eettafel gevonden, maar vind hem veel te duur. Zeker met een jong kind in huis. Vind het echt jammer dat mooie spullen voor in huis zo duur zijn, haha (deze is vanaf 2100 euro)
Wauw prachtig! Dit wil ik ook voor mijn gare huurwoning keuken!
Ik heb advies nodig.
Ik ben tevreden over het kleurenpalet van onze woonkamer, is een beetje door de tijd zo ontstaan:
Dennengroen op de muren, cognac bank en okergele en roestkleurige accessoires.
Ik heb toen we hier net woonden een muur in de keuken blauw geverfd (100% golven).
Super mooie sprekende kleur, maar ik wil de keuken meer het palet van de woonkamer geven om het een geheel te maken.
Dennengroen ook daar op de muur vind ik te veel groen. Voor welke kleur zouden jullie kiezen?
Okergeel!
Een warme kleur roze, maar dan niet te donker
Licht terra? Bijna pastel licht
Ik heb deze stickers;
Vind ze echt heel mooi! En ze kunnen ook het formaat aanpassen enz.