Ik denk dat picture gallery red van Farrow & Ball hier mooi bij is. Interior junkie heeft deze kleur in haar werkkamer:
Lichter terra is ook mooi!
Ik denk dat picture gallery red van Farrow & Ball hier mooi bij is. Interior junkie heeft deze kleur in haar werkkamer:
Lichter terra is ook mooi!
Ik zit zelf ook een beetje in die terra-roest-hoek te kijken, mede omdat mân vriend geen geel wil (alhoewel ie wel zegt dat ie me vertrouwt in mân interieurkeuzes, haha yes).
Vind onderstaande super mooi:
Ik zou ook voor terra gaan!
Vollgens mij is die kleur van de foto van de Karwei-lijn. Ik had altijd IG PS 1065 en die foto popte daar ook altijd bij op. 1065 is net wat rozer hoor!
Iemand heel toevallig enig idee welke kleur dit is? We zijn ooit naar dit huis wezen kijken, het huis wilden we niet, de kleuren wel.
Ik heb nu mijn oog laten vallen op een zwarte visgraat backsplash, want ik kan de perfecte donkergroen niet vinden. Ben alleen ergens bang dat het te donker gaat zijn, scheelt dat ik een licht appartement heb.
Ik vind het erg lijken op âgentle greenâ van de Gamma (wood en wall). Maar als het meer richting grijs dan groen ging in het echt niet
Deze doet me denken aan Kalm van de Praxis. In ons vorige huis hadden we deze kleur in de slaapkamer, hij lijkt er heel erg op.
Ik mis Fox Red van F&B in dit overzichtje, die zou er ook goed bij passen (en ik ben stiekem een beetje verliefd op die kleur).
Crimson red van F&B is ook mooi maar wel wat meer roze.
Wauwww zoo mooi! Heb het aan mân vriend laten zien en nu willen wij dit ookâ:heart_eyes: heb je tips?
Op zich is het allemaal makkelijk te doen als je een beetje handig bent. Vriend heeft er wel wat langer overgedaan omdat wij weinig ruimte hebben en in de schuur moest omdat het de hele tijd regende. Zou het dan eerder in de zomer doen omdat je dan (als je een tuin hebt) alles in de tuin kan doen.
We hebben de frontjes op maat laten zagen in de gamma en vriend heeft thuis de latjes erop gelijmd. Daarna met houtvuller alles netjes en strak gemaakt en geschuurd. Hierna schilderen en hij heeft ook echt een paar uur gewacht tussen de laagjes zodat het er echt kakstrak uitziet zonder dat je de verfroller baan er op ziet.
Enige wat wel handig is, is om een speciale boor voor de scharniergaten te kopen.
Die had ik een paar jaar geleden al op Ali gekocht:
Hout wat we hebben gebruikt is multiplex berken.
Klinkt heel goed te doen als ik het zo hoor haha, wij hebben een grote garage dus dat moet sowieso goed komen! Nog speciale flexa keuken kastjes verf gebruikt ook?
Heel erg bedankt! Sowieso ook voor de inspiratie haha we hebben al een heel plan
Gisteren de sleutels van ons nieuwe huis gekregen en al 2 dagen lekker geverfd! Op de slaapkamers hebben we een muurtje oldtimer rally geverfd. Ben echt super blij met de kleur!
Ohh dat hout is mooi
We hebben Histor Perfect Houtlak (en ook Histor primer) gebruikt. We twijfelen nog om te sealen met een transparante lak maar even kijken hoe dit gaat de aankomende maanden en of het makkelijk is schoon te maken. En anders in de zomer dan een nieuwe laag verf + sealer.
Enne eindresultaat hier posten dan he .