Dank je! We willen idd niet van die wiebelstoeltjes. Hopen dat snel de winkels weer open zijn, want dan durf ik ze niet zo goed online te kopen nu
Ja balen is dat he. Wij wilde ook nog even verder kijken alvorens de aanbieding die we nu hebben gekregen te accepteren (of nier), maar willen dus wel echt kunnen proefzitten. En dan nog een levertijd van 16 weken bij die we nu op het oog hebben (is doordat je uit tig stoffen kan kiezen maatwerk en wij willen ook weer net geen standaard kleur).
Ik wilde ook Billy zeggen! Wij hebben er 1 in kersenhout-kleur (verkopen ze nu volgens mij niet meer alleen) met glazen deuren en die vind ik er echt best chique uitzien!
Deze misschien?
Of deze, misschien iets meer comfort:
In die laatste stijl heb je ook wel veel vintage exemplaren, zoals deze (even random advertentie gepakt):
Deze zijn wat meer fauteuil idee, al zou ik met zo’n prijs me eerlijk gezegd wel afvragen hoelang dat schuim mooi zal blijven:
En heb je bij MADE gekeken?
Ik vind Lundia mooie kasten hebben.
Oh hier zitten idd mooie bij!
Oke ik wil dit even delen want ik ben zo blij en zo trots op mijn vriend.
Hij heeft onze gare huurwoning keuken een hele make-over gegeven en mijn ideeën werkelijkheid gemaakt
Before
(Stomme wolkje staat erop ivm onherkenbaarheid)
After
Hout €84
Keukenblad €55
Spoelbak €99
Verf kastjes €44
Kraan €75
Handgreepjes €28
Totale kosten €385
Nu wil ik ook een fancypancy keukenrolhouder kopen en goud bestek.
Goed gedaan van je vriend. Ziet er mooi uit!
Mooi! Waar komt het blad vandaan?
Wauw! Ziet er prachtig uit!
Ikea en het is het keukenblad Ekbacken in marmer.
Mooi!! Al was jouw woningbouw keuken ook best luxe (voor woningbouw)
Aaah ja op de foto ziet het er goed uit maar van dichtbij was het bedroevend. Het gelamineerde laagje liet overal los, het is echt shitkwaliteit. En de woningbouw wilde er ook niks aan doen helaas.
Ik heb ook nog getwijfeld om gewoon een hele ikea keuken te kopen want het ziet er toch naar uit dat we de aankomende jaren geen huis kunnen kopen. Maar voor nu ben ik met deze make over echt dik tevreden!
Heel mooi!
Prachtig
Wat ontzettend leuk zeg, hoe heb je de frontjes dan gedaan? Hout erop geplakt?
Heel mooi gedaan. Ik heb zin om er verder nog een luxe messenset neer te zetten. Zie ze shinen.
Wauw!!! Ik wil dit ook!!!
Wauw, ontzettend mooi! @Popsicle
Nu we het over keukens hebben. Ik zou ook graag de achterwand van mijn keuken willen aanpakken. Het is nu net alsof ik laminaat op de wand heb haha. Hebben jullie tips? Het liefst zou ik donkergroene tegeltjes willen, maar ik moet denk ik met folie gaan werken (huurhuis).