Deze zoek ik al een tijdje, maar zijn niet meer te koop helaas. Past inderdaad lekker veel in en je drinken blijft goed warm. Ik ben nu steeds in de kringloop opzoek naar deze.
Heeft iemand een jute tapijt of iets dergelijks, en bevalt dit goed/blijft dit mooi? Ik wil liever geen stoffen tapijt.
Ik weet niet of het jute is, maar ik heb dit nu al 3 jaar liggen en het blijft echt als nieuw ondanks dat we een hond hebben.
Ik vind het ook tegenvallen hoe snel de batterij leeg is en hoe lang het duurt voordat hij weer helemaal opgeladen is (ook 4 of 5 uur). Verder vind ik het wel echt een fijn kussen, hij wordt wat mij betreft zeker warm genoeg @Whitecactus
Ja dat ook vooral. Het duurt ook wel weer lang voor ie vol is.
Kastje onder bureau was een top tip! Er komen nog wat plankjes waar boeken op komen te staan boven m’n bureau en ik wil nog wat meubels met de tijd donkergroen gaan schilderen voor meer rust misschien 1 mooie poster bij het zithoekje bij de hogere lamp.
Dit was alleen nog maar even kleine aanpassingen.
Ik heb er ook één. Ik vind dat hij niet heel warm wordt, maar ik ben ook hele warme kruiken gewend. Onder een deken en op de warmste stand is het wel lekker. Batterij gaat inderdaad niet heel lang mee, voor mijn gevoel nog iets korter dan hierboven gezegd wordt. Naar mij idee eerder iets van drie uur dan vier tot vijf.
Wat is volgens jullie een perfecte warm-grijzige tint om een compleet witte (baby)kamer met witte vloer net iets meer warmte te geven? Ik zag dat Sandy beach hier veel getipt word maar die lijkt op de voorbeeldfoto’s van Flexa zelf nogal lichtgeel, en testers zijn online uitverkocht. Baal echt dat ik nu even niet naar de bouwmarkt kan
Bij gamma kun je via de online shop/click&collect ook mengverf bestellen, en ook kleine potjes om een kleur te testen! Dus niet die flexa kleurtesters maar echt een speciaal gemengd potje. Misschien een idee
Ik ben dol op Cornforth White en Purbeck Stone van Farrow & Ball! De eerste is licht, de tweede iets donkerder. Heel sfeervolle, warme grijzen. Kun je eens testen of Googlen!
Ik heb een jute vloerkleed, de LOHALS van IKEA. Al jaren en is nog net zo mooi als in het begin. Heel budgetvriendelijk en goede kwaliteit dus vind het echt een aanrader!
Ja, heb een wit jute kleed van de Zara Home, nu al een jaar of 4. Kocht het in de sale met 20% korting. Heb 'm deze zomer helemaal “schoongemaakt” door buiten uit te kloppen en met baksoda in te wrijven en na intrekken uit te zuigen. Ik merkte pas in het zonlicht dat kan bij het raam iets was verkleurd, wat geler geworden. Ik hem 'm nu omgedraaid, en niets meer van te zien. Voor die prijs (180 euro) vind ik het een goede koop. En veel handiger dan een laagpolig kleed.
Thanks, die eerste is heel mooi!
Ik heb toevallig Sandy Beach en Subtle Stone op mijn muur gesmeerd en ik vind het juist best een bruinige tint.
De donkere is Sandy Beach, ik ga wel voor die kleur in ieder geval.
Waar heb je deze gekocht?
Bij bol
Maar volgens mij is Kave Home wel op meerdere plekken te koop.
Dank! De meesten die in tegen kom zijn te klein, deze dan misschien weer net te ruim, ga het morgen eens nameten! Fijn te weten iig dat je tot nu toe nog steeds mooi is gebleven
Helemaal goed! Hij is er in 3 maten, ook nog kleiner dan die ik heb.