Interieurtopic #3

Wil je het per se in je eetkamer hebben? Want ik zou zulke dingen in een la van je bureau, tvmeubel, keukenla of gangkastje bewaren. Ik vind het juist wel chique dat je eetkamer echt een aparte eetkamer is.

Jaa ik weet het niet zo goed. De spullen zijn in ieder geval een doorn in mijn oog. Heb nog niks aan die wand (ook geen lijsten oid) dus dacht misschien is er wel een leuk wandmeubel wat gelijk de muur wat breekt.

Mijn bureau staat boven dus dat is ‘te ver weg’. Althans, dan ga ik dat dus ook niet daar opruimen. Als ik het in keukenlades doe dan weet ik dat het me gaat storen omdat die brieven dan blijven haken in de la omdat hij voor de rest al vol ligt. Nadeel is ook dat ik maar 2 kleine lades heb en de rest gelijk hele grote voor pannen etc.

Tvmeubel is misschien wel een goede. 1 la is volledig opgeofferd voor de router en stekkerblok enzo. Maar misschien is dat nog wel wat handiger in te delen. :thinking:

Wij hebben dit nu ook in ons huis en stoort me ook enorm
 ben zelf van plan om binnenkort een sleutelkastje en en een soort kastje/vakje voor papieren op de gang te maken, zodat het een beetje buiten de woonkamer blijft

3 likes

Je hebt de besta lijn van Ikea met 22 cm diepte

1 like

Sanidump heeft goede prijzen.

En kan er niet een laag kastje onder het raam?

1 like

Hoeveel ruimte denk je dat je hebt? Zoiets als dit is misschien wel mooi, is 35cm. Zijn vast ook smallere varianten van

1 like

Achter de schuifdeurtjes kan je vanalles wegproppen en erbovenop een mooie karaf en of flessen drank. Vind ik wel passend in een eetkamer :wine_glass::grapes::tumbler_glass:

8 likes

Als je de hoogte in wil Billy met deuren van Ikea. Anders misschien (als dat past) met meerdere Ivars een lange lage kast langs de muur.

1 like

Daar staat helaas een radiator. Was inderdaad anders een perfecte plek geweest!

@the.rebel.club zo’n maat moet wel passen. Wil het alleen wat meer dicht anders verplaats ik een beetje het probleem. En om het wat minder rommelig te maken wil ik niet te veel met mandjes oid werken.

@Beutyschooldropout ohh deze is prachtig! Ben bang dat ik mn vriend niet overtuigd krijg door de prijs. Hij zat al zo :roll_eyes: toen ik met dit idee kwam :rofl:

2 likes

We gaan helaas weer een maand in lockdown. Ik doe een voorzichtige schatting en ga er vanuit dat dit jullie 2 gezamenlijke horeca diners gaat schelen. Ruim genomen besparen jullie deze maand dus 200 euro, dus een duurder kastje kán wel
 Zal hij hier kn trappen?! :grimacing:

Edit: Het is de Zuiver Barbier. Op Fonq is de andere donkerdere kleur in de aanbieding!

5 likes

Kan het altijd proberen :woman_shrugging:

2 likes

Hier ia ie goedkoper!

2 likes

Oh thanks!!

@Luzarl
Wij hebben de Elin lijn van de Action. Gebruiken het nu zo’n drie jaar en daar is bij geen enkel bord of kommetje een stukje af!

2 likes

Doorzichtig met een redelijk klein logo:

2 likes

Heeft iemand hier een stoov warmte kussen? Ik wil hem aanschaffen. Maar alleen als die goed heet wordt. Vaak worden die dingen maar lauw en dat mot ik niet.

Ik ben ook benieuwd!

1 like

Ik heb er eentje. Hij heeft drie standen en ik zet hem vaak niet eens op de warmste. Na veel andere warmtekussens ben ik nu echt heel blij met deze.

1 like

Ik heb m juist altijd op de warmste stand staan. Met een deken er overheen wordt hij wel goed warm.

1 like

Ja! Ik heb er ook een. Vind m erg fijn (maar heb geen vergelijkingsmateriaal).
Hij gaat niet sĂșper lang mee (4-5u ofzo?)

1 like