Interieurtopic #3

Ik zou ook een warmere kleur eiken erbij doen. Sorry als ik nu iemand beledig maar ik vind grijs of een greywash echt al wel ‘uit’ en bij het kleurenschema wat je laat zien veel te kil

10 likes

Wat maakt het uit of iets “uit” is? Mensen moeten vooral doen wat ze zelf mooi vinden toch?

5 likes

Dat zeker

2 likes

Wij hebben nu IG PS1065 van Karwei op de muur. Weet nog niet of die kleur ook weer op de muur komt. Moet nog bedenken welke verf precies overal komt.

Samenvatting

De onderste foto is met flits gemaakt.

1 like

Ik denk dat grijs niet misstaat maar jouw voorkeur lijkt me mooier en ook meer van deze tijd.

2 likes

Is dit ook PVC?
Dit is voor het eerst namelijk dat ik het er als hout uit vind zien😱
Mooi!

2 likes

Haha nee helaas, dit is hout maar ging me meer om de kleur

2 likes

welke vloer is dit? erg mooi!

Eiken met een naturel olie.

1 like

Oh haha dus toch!
Ik dacht al, misschien had ik toch PVC niet af mogen schrijven, maar dus toch hout

2 likes

Ik ben door deze plaatjes geïnspireerd en heb meteen wat planten verplaatst

Samenvatting

Wil wel meteen planten kopen op de nu lege plekken maar dat gaat helaas niet.

7 likes

Waar hebben jullie je servies van? Is made mooi?

Geen ervaring met Made servies. ik heb eind augustus vooral het earth servies aangeschaft van Casa met wat dingen van de HEMA in soortgelijke stijl en ik heb enkele duurdere dingen van HK-living (o.a. wat mokken). En ik heb glazen van de H&M Home.

2 likes

Ik heb mijn servies van blokker.

Bezig zijn met onze inrichting (zijn verhuisd en willen alle meubels vernieuwen) gaf me de laatste 3 maanden echt een beetje een doel om mee bezig te zijn in mijn vrije tijd en het was een van de weinige dingen waar ik nog plezier uithaalde. Hoe egoïstisch ook, ik baal echt even dat dat nu niet meer kan. We zijn momenteel met name op zoek naar een eettafel en dat vind ik online echt niet te doen qua uitzoeken. En gezien de lange levertijden betekent het waarschijnlijk ook dat als straks onze aanbouw klaar is (waar de eetkamer komt) we zeker 3-6 maanden zonder fatsoenlijke eettafel zitten. Stom.

2 likes

Volgens mij heeft @Printemps hier servies van maar dat ging geloof ik snel stuk.

3 likes

Oh nee

Nu borden enz van Ikea en mokken van Hema. Voor kerst krijg ik een nieuw servies van Hema. Mn “oude” mokken gaan al 10 jaar mee!

1 like

@DahliaDavin Klopt inderdaad! Ik heb deze set, de Noah en letterlijk alle borden missen al een stukje. Alleen die hoge blauwe borden zijn nog intact. Heb ze vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen en doe er niks geks mee behalve in de vaatwasser. Dus ik zou er niet snel meer kopen, mijn Ikea borden gaan bijvoorbeeld al jaren onbeschadigd mee.

3 likes

Ik heb Leah servies van Made! Ik ben heel tevreden en heb ook nog geen beschadigingen. Heb het nu een half jaartje in gebruik. Borden passen ook prima in de vaatwasser.

1 like

Wie wil er meedenken?

Onze eettafel staat uit het zicht en is altijd een verzamelplaats voor brieven, spullen die we over een paar dagen nodig hebben etc etc. We hebben beneden niet heel erg veel functionele opbergruimte waar we dit soort dingen kwijt kunnen. Wel een buffetkast maar dat is vooral voor de show want is met veel glas.

Nu zoek ik dus een klein opbergmeubel waar ik dat soort dingen kwijt kan.

Hieronder een prachtige plattegrond van onze eetkamer.

Het blauwe is ons raam. Onderin staat de kast en de eettafel spreekt voor zich.

Nu wil ik dus eigenlijk iets van een leuk smal wandmeubel ophangen waar we een beetje opbergruimte in krijgen. Het moet niet te breed zijn want dan kunnen we er niet meer langslopen.

Onze eettafel heeft een naturel eikenkleur en de kast die er staat is van metaal.

Heeft iemand leuke ideeën? Of ergens wat leuks gezien?

Heb ook nog een tweede vraag. Kent iemand nog sites die voor een beetje outletprijzen leuke badkamermeubels, kranen, douches, tegels etc verkopen? We gaan de badkamer verbouwen en hebben dus eigenlijk alles nog nodig.

1 like