Heb die van mij nu al 5 jaar en prima hoor! Deurmechanisme/scharnier is een beetje verzakt maar met aanschroeven heb je t zo weer netjes
@the.rebel.club staat de besta op poten bij jullie? Staat ie stevig los of moet ie echt tegen de muur?
Niet op poten! Heb m gewoon los van de muur staan want daarachter liggen allemaal snoeren ed. Super stevig hoor!
Ik heb hem ook niet op pootjes en niet aan de muur bevestigd.
Ik heb hem ook en is prima! Deurtjes afstellen kan ff wat moeite kosten maar niks over te klagen verder
Karwei heeft regelmatig leuke deals als 25% korting en met gratis verzenden?
Basiclabel.nl
Heeft iemand hier toevallig de Loyd vitrinekast van Brix?
Wij hebben hem wel op pootjes, staat prima en stevig!
@Temper Geef jij mijn post nu een hartje omdat jij zelf ook geïnteresseerd ben in deze kast of moet ik het interpreteren alsof jij deze kast hebt?
Iemand nog tips voor een niet te dure, praktische toiletfontein/wasbakje? We krijgen een blauw/groen/wit toilet dus denk dat we gewoon gaan voor iets wits… weet alleen echt niet waarop te letten…
Mijn woning bestaat uit:
Karwei
La Redoute
Wehkamp
Basiclabel
Lumz
Woononline
Gigameubel
Mijn moeder heeft in haar nieuwbouw-toilet een fonteintje met kastje eronder gevonden bij de Sanidump voor echt heel weinig. Was onder de indruk van de keuze en de kleine prijzen.
Ik vrees dat het perongeluk is gegaan😬
Ik vind dit lampje van IKEA zo mooi! Alleen is hij nergens op voorraad en niet te bestellen. Iemand die weet of deze nog terug komen?
Mocht je in de buurt van Duitsland wonen (wel vooraf voorraad checken). Familie zei laatste dat ze die daar wel hadden.
Staat nieuw bij, dus zou ervan uit gaan dat hij wel weer komt.
Ik weet niet of je al iets heb gevonden, maar kwam iets tegen wat er denk ik mooi bij staat! Deze artist maakt patronen die je ook op dekbedden kunt laten drukken:
Die met verschillende soorten paddestoelen lijkt me bijvoorbeeld heel leuk staan! Of de ‘secret garden’.
Goedenavond , ik ben op zoek naar een mooie hanglamp voor in de woonkamer. Qua kleur donkerbruin. En het moet wat gezelligheid brengen dus niet te strak. Ik kijk hier weleens mee voor inspiratie voor mijn woning. En ben benieuwd of jullie tips hebben qua lampen of websites.