Hoofdpersoon uit het boek wat ik aan het lezen was toen.
Mijn vorige gebruikersnaam was de hoofdpersoon van een film die ik toen net gezien had. En die daarvoor de schrijver van het boek wat op mijn tafel lag.
Lekker origineel ben ik
Hoofdpersoon uit het boek wat ik aan het lezen was toen.
Mijn vorige gebruikersnaam was de hoofdpersoon van een film die ik toen net gezien had. En die daarvoor de schrijver van het boek wat op mijn tafel lag.
Lekker origineel ben ik
Hoe mijn innercircle mijn naam spelt. Laatst stuurde een vriendin een screenshot van een gesprek met haar moeder en daar schreef ze mijn naam zelfs zo, haha
Ik had gezocht, maar niet met de juiste zoektermen blijkbaar. Thanks voor het samenvoegen!
Teigetje is vanzelfsprekend. Love Teig verschrikkelijk ook als mensen het als Tijgetje of Tijgertje of Teigertje schrijven.
Op EGF had ik een andere naam die ik destijds op… Habbo had gezien. Vond het zo leuk dus i dacht die wil ik ook
Hahahaha ik denk ook altijd KAAAAAAALIIIIII bij jou in Django zijn stem
Beschonken zing Ik al jaren vol overtuiging Carly ik mis je Carlyyyyyy. Nooot gedacht dat ik op t forum zou leren dat dat fout was
Mijn accountnaam is vernoemd naar mn kat
Ik heb mezelf vernoemd naar mijn all time favo print
Ik ben morgen jarig (7/11 alleen eigenlijk 11/7, kut) en de winkelketen
Heel verrassend, naar de Amerikaanse stad.
Mijn favoriete drankje als het winter is, is kwast. De avond dat ik een account ging maken hier, kwam ik er achter dat er in het basiskookboek van Nederland een recept staat voor kwast. Ingrediënten zijn dus gewoon citroenen en suiker. Dat vond ik zo maf om te beseffen want ik ken het alleen met hooghoudt limonade en had me nooit gerealiseerd dat je het ook zelf kunt maken.
En mijn avatar is Gal Gabot als Wonderwoman. Super knap en een heel tof personage.
Oh en @Evenveel ik kom er door dit topic pas achter dat jouw avatar geen zebra is
Gelatelli is het ijsmerk van de lidl, dat zat ik te eten toen ik een account maakte.
En mn avatar is van Bojack Horseman, de beste tekenfilm over een depressief paard ooit
Ik wist niet wat ik moest kiezen, dus ik deed maar wat. Avatar stond al eeuwen in Pinterest, ik dacht eerst dat het Lana del Rey was maar volgens mij is het zo’n eeuwig gekopieerd en geshopt plaatje.
Mijn naam komt uit de griekse mythologie. Circe is een tovenares en de dochter van de zonnegod Helios.
Mijn avatar is een gezicht van een vrouw gemaakt door Henri Matisse.
Er lag een Dazed magazine op m’n salontafel Profielfoto spreekt wel voor zich denk ik
Ik hou van bloemetjes en van cocktails.
Naam betreft eigenlijk twee dingen (citaat van website:)
Als enkelvoud van trivia; Trivium is de benaming van drie van de klassieke ‘vrije kunsten’ ( artes liberales ): overtuigen ( retorica ), onderzoeken ( dialectica ), schrijven ( grammatica ). Zij werden eeuwenlang beschouwd als de basis van iedere scholing, en als noodzakelijke voorbereiding van de ‘vrije mens’ op het praktische leven ( ethica ).
En daarnaast ook de meer alledaagse feitjes en weetjes vanuit het dagelijks leven.
De avatar heb ik net veranderd want het was een vogel maar mensen zagen er een zoutlamp in? Nu weet ik niet hoe dat er uit ziet maar ik wil liever niet geassocieerd worden met Rens Kroes dus maar even deze van Instagram gepakt.
Nee das inderdaad niet zo
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Haha wat lief! Dankjewel