Inspiratie accountnaam en avatar

en waarom heten wij Mari?

2 likes

https://www.marivandeven.nl/

2 likes

Maar waar komt Nescio vandaan?

geen idee

6 likes

I see what you did thereā€¦

tips fedora

2 likes

Hahaha, dacht even dat ik in het titeltopic beland was

Baddie Winkle

https://m.dailyhunt.in/news/bangladesh/english/wittyfeed+global-epaper-wittyglo/this+grandma+is+rocking+the+internet+with+her+hip+attitude+and+dude+she+can+twerk+too-newsid-83769027

Dat ik maar op zoā€™n manier oud mag worden

5 likes

Ik was eerst een andere mannelijke designer maar toen wilde iemand mij exposen. Dus nu ben ik Karl Lagerfeld, dat is ook meer passend bij mij want hij drinkt ook heel veel cola light en ik ook

2 likes

Goh maar ken je ook de variant spakenburgse jan hagel?
dat is een heel ander soort koek! die kleine krokante zie ik nog wel vaak in de supermarkt eigenlijk.

1 like

Opheliac want zo heette ik ooit op Girlscene en otter omdat otters mā€™n faaaave zijn

Mariposa is mā€™n lievelings Spaanse woord en betekent vlinder dus daarom wilde ik een vlinder avatar (ziet er helaas meteen heel viva forum achtig uit)

3 likes

Jaa vind mariposa ook een mooi Spaans woord!

Namorada vind ik een mooi woord in het Portugees. Het rolt zo lekker vind ik :joy:

2 likes

Vind Astor nog steeds een mooie naam en mijn hond van vroeger heette zo dus vandaar
Avatar is een werk van een kunstenaar die ik heel tof vind

2 likes

De titel spreekt voor zich: wat betekent jouw gebruikersnaam of waar haalde jij je inspiratie vandaan toen je je hier aanmeldde?

1 like

Mijne is niet heel spannend, is een afgeleide van een bijnaam.
(Zou graag zeggen dat het van Nello & Patrasche komt maar die link legde ik pas later.)

Michonne is mn favoriete personage uit de Walking Dead.

Heb deze naam bijna tien jaar geloof ik haha :cowboy_hat_face:
Is het meest genoemde woord als mensen mij moeten omschrijven in real life

5 likes

Drommels, drommels en nog eens drommels!!!

Ik voel een titel aankomen @moderators

5 likes

Ik vind kipnuggets lekker.

1 like

Geen idee :woman_shrugging:t3:
HAHAHA