Die van mij is afgeleid van die bevroren sneeuwman die ze in het ijs hadden gevonden ergens in Oostenrijk. Ik had deze accountnaam bedacht toen ik een jaar of 17 was haha, en dat kwam omdat ik altijd zei dat ik me net fucking otzi voelde als het koud was
Mijn afbeelding is een hele cluster fuck geworden haha. Mijn standaard afbeelding was natuurlijk altijd He-man in de HEYEAYEAYEAYEA video, maar toen werd ik even een periode gruwelijk hatari obsessed en was het continu Matthias van Hatari. Ik begon uiteindelijk mijn He-man afbeelding te missen en toen had ik Hatari en He-man nog een paar keer gecombineerd, maar toch mistte er iets Toen was ik met mijn vriend een keer naar Florence geweest, en voordat we daarheen gingen zag ik dat je blijkbaar een beeld daar had van een dikke vent die op een schildpad zat. Ik maakte het toen mijn missie om dat beeld te vinden, en het duurde even, maar uiteindelijk had ik hem toch gevonden. Trots als een pauw had ik de hele zoektocht hier gedeeld en ook mijn foto’s geplaatst, en MOEST hem gewoon in mijn profiel afbeelding verwerken. Uiteindelijk is mijn profiel afbeelding een combinatie geworden van Bacchus on a turtle, he-man en Matthias van Hatari zo dat was mijn hele manifest hahaha