Ik ga vanmiddag wandelen maar mijn ouders kijken altijd zo raar op als ik dat zeg dus ik durf dat nooit zo goed hahaha
Maakt het toch net wat leuker he? Helaas was de ijssalon nog dicht .
Haha echt? Waarom dan? Stel anders voor om samen te gaan wandelen Ik doe dat echt graag met mijn ouders.
ik heb tegen mān moeder gezegd dat ik meedoe aan de challenge en een beetje uitgelegd wat t inhoudt en ze vond het alleen maar heel leuk en sportief! beweging kan toch nooit kwaad
en anders zeg je dat even naar de supermarkt loopt
Haha als ik niet wil lopen met de hond ga ik wel eens hardlopen omdat ik dan sneller weet thuis ben en toch evenveel stappen heb gezetā¦ is dat wat?
Dat vind ik niet fijn omdat mijn moeder echt veel harder loopt dan mij en loop ik er hijgend achteraan zonder echt te genieten van het wandelen. We hebben het geprobeerd van de week maar halverwege zijn we uit elkaar gegaan omdat zij ook niet zachter kan/wil. En ik ben echt heeeel asportief, dus als ik zomaar ga wandelen of fietsen denken ze altijd dat het een smoes is voor iets anders, haha.
Toen ik 14 was en nog moest verbergen dat ik rookte ging ik ook opeens zeggen dat ik ging wandelen. Ik had al-tijd strijd met mijn ouders als ik weer verplicht mee moest wandelen. Mijn ouders hebben achteraf gezegd dat ze het dan ook nooit hebben geloofd! Haha
Moest ik door jouw @anon98052296 verhaal opeens aan denken.
Ja precies! Kijk ik rook niet en heb geen stiekeme seksdates, maar āeen uurtje fietsenā zou wel een goede cover up zijn, haha
Inclusief groentesapje om te compenseren voor de wijn van gister. Ben maar lopend boodschappen gaan doen bij een supermarkt verderop, haha
Het wordt lastig vandaag zit nu rond de 6000. En ben niet nog van plan heel veel te doen vandaag. Misschien moet ik toch maar opruimen en stofzuigen voor wat extra stappen.
Al bijna 15.000 stappen. Gaat lekker met een podcast op en als je twee keer boodschappen moet doen, omdat je iets vergeten bent
Leuk topic! In mei had ik echt net aan keer dag mijn stappendoel gehaald. Op 31 mei ben ik ās avonds om 11 uur nog buiten rondjes gaan lopen
Voor juni heb ik ook al 3 dagen mān stappendoel van 7.500 gehaald, maar hoop wel minimaal 12.500 per dag te lopen.
Zit nu al op de 11k, het was een goede wandeling vandaag!
Ik sta op 13k maar ben wel semi nep bezig want 10k daarvan is van uitgaan vannacht, maar om 00:00 reset 'ie natuurlijk. Ik tel het lekker toch.
haha telt gewoon toch
ik ben gisteren helemaal vergeten mijn update in te vullen, had wel 22K door uit te gaan
Ik zit nog maar op 3000 en zit tot 8u in de bieb en daarna naar de bioscoop, haha shittttt hoe ga ik dit doen.
Ik zit op 40989 al vandaag
HOLY SHIT