In juni elke dag je stappendoel halen

Nou, door het post lopen zit ik vandaag al op de 21k, haha

6 likes

Zijn we weerrr :sunglasses:

10 likes

:tada:

5 likes

14.500 :muscle:t2:

6 likes

Yay op de valreep toch gehaald :blush:

8 likes

Joepie gisteren ook gehaald! Lig nu nog in m’n bed te stinken maar vandaag een drukke planning dus komt wel goed.

Fijne zondag allemaal!

Gister toch nog mijn doel gehaald.
Vandaag pyjamadag dus acht de kans klein. :grimacing:

1 like

Jaa shit gister een wijntje te veel gedronken en ben nu ook lui haha. Heb wel al 2000 stappen omdat ik net na middernacht naar huis ben gegaan, dus dat is een begin, maar verder

Ik merk dat ik door de challenge gelijk zo fanatiek word. Maar wil ook zo graag chillen vandaag. What to do?! :grimacing:

1 like

Haha ja nu moet ik van mezelf wel echt die stappen gaan halen, terwijl ik dat anders niet had gedaan denk ik

Heel herkenbaar!

Ik ga het vandaag ook echt nooit halen maar ik moet eigenlijk wel van mezelf. Anders voel ik me schuldig hahaha.

En ik heb net een massieve chocoladekersenaardbeientaart op. Dus nu moet ik wel.

Ik heb em nog geen een keer gehaald, oeps
maar ben thuis aan het studeren dus heb dan echt maximal 2000 stappen. Ik haal het volgende week wel in!

Ja je kan niet op de derde dag al opgeven hoor! Dan ga je de rest van de maand ook denken: Ah joh, heb toch al een dag niet gehaald, dan maakt deze ook niet uit

Tenminste, dat zou ik hebben

Maar maar maar
 ik lig nog in bed! :innocent:

ja ik dacht ook expres bij dag 1 “ik begin goed want dan voel ik de druk dat ik zo door moet gaan”

gister overdag niks gedaan waardoor ik gisteravond nog ff 8000 stappen moest zetten, dus vanaf vandaag ga ik het gewoon door de dag proberen te halen. in mn pauze van t studeren een klein rondje lopen oid

Vandaag heb ik eigenlijk niets gepland, maar ik ga wel een stuk wandelen en pokemon go spelen. Heb wel spierpijn van gisteren, au.

Ik ga straks maar naar de ijssalon lopen, dan heb ik het gevoel dat ik de stappen met een doel zet :joy:.

6 likes

Haha ja ik ben ook altijd geneigd een stuk te gaan lopen met iets te eten of drinken als doel :tongue:

2 likes

De eerste dag mijn doel net niet gehaald, gisteren er ruimschoots overheen, telt dat voor compensatie haha?

Vandaag nog maar een rondje lopen door de buurt of naar de stad want ik heb er nu nog maar 230 gezet

1 like