Nou, door het post lopen zit ik vandaag al op de 21k, haha
14.500
Joepie gisteren ook gehaald! Lig nu nog in mân bed te stinken maar vandaag een drukke planning dus komt wel goed.
Fijne zondag allemaal!
Gister toch nog mijn doel gehaald.
Vandaag pyjamadag dus acht de kans klein.
Jaa shit gister een wijntje te veel gedronken en ben nu ook lui haha. Heb wel al 2000 stappen omdat ik net na middernacht naar huis ben gegaan, dus dat is een begin, maar verderâŠ
Ik merk dat ik door de challenge gelijk zo fanatiek word. Maar wil ook zo graag chillen vandaag. What to do?!
Haha ja nu moet ik van mezelf wel echt die stappen gaan halen, terwijl ik dat anders niet had gedaan denk ik
Heel herkenbaar!
Ik ga het vandaag ook echt nooit halen maar ik moet eigenlijk wel van mezelf. Anders voel ik me schuldig hahaha.
En ik heb net een massieve chocoladekersenaardbeientaart op. Dus nu moet ik wel.
Ik heb em nog geen een keer gehaald, oepsâŠmaar ben thuis aan het studeren dus heb dan echt maximal 2000 stappen. Ik haal het volgende week wel in!
Ja je kan niet op de derde dag al opgeven hoor! Dan ga je de rest van de maand ook denken: Ah joh, heb toch al een dag niet gehaald, dan maakt deze ook niet uitâŠ
Tenminste, dat zou ik hebben
Maar maar maar⊠ik lig nog in bed!
ja ik dacht ook expres bij dag 1 âik begin goed want dan voel ik de druk dat ik zo door moet gaanâ
gister overdag niks gedaan waardoor ik gisteravond nog ff 8000 stappen moest zetten, dus vanaf vandaag ga ik het gewoon door de dag proberen te halen. in mn pauze van t studeren een klein rondje lopen oid
Vandaag heb ik eigenlijk niets gepland, maar ik ga wel een stuk wandelen en pokemon go spelen. Heb wel spierpijn van gisteren, au.
Ik ga straks maar naar de ijssalon lopen, dan heb ik het gevoel dat ik de stappen met een doel zet .
Ik ga straks maar naar de ijssalon lopen, dan heb ik het gevoel dat ik de stappen met een doel zet .
Haha ja ik ben ook altijd geneigd een stuk te gaan lopen met iets te eten of drinken als doel
De eerste dag mijn doel net niet gehaald, gisteren er ruimschoots overheen, telt dat voor compensatie haha?
Vandaag nog maar een rondje lopen door de buurt of naar de stad want ik heb er nu nog maar 230 gezetâŠ