In juni elke dag je stappendoel halen

Hoe dan?!

1 like

Haha dat mag toch ook gewoon? Het gaat gewoon om de 24 uur vanaf 12 uur snachts… Ik ben altijd blij als ik op zaterdag ga stappen, dan hoef ik zondag niet meer zoveel stappen te zetten :ok_hand:t2:

4 likes

Ik heb meegedaan aan een wandeltocht hier in de buurt, van 25 kilometer! Dan gaat het hard natuurlijk.
Heel leuk om te doen, vorige week deed ik er eentje van 32 km samen met een vriendin.

4 likes

Ik heb al twee jaar mijn stappen teller en het meeste dat ik ooit gehaald heb op een dag was 35000. Dus wow goed gedaan!

2 likes

Ja zoiets is ook mijn record!

Ahh ik had ongeveer 7000 stappen gezet, van de 8000, maar nu is m’n fitbit leeg haha. Ga er nog wel 1000 zetten voor ik thuis ben maar alsnog wel jammer.

1 like

Tot nu toe heb ik gehaald, wel vrijdag op het nippertje (10190)! Ik wil trouwens minimaal 1x per week minimaal 20000 en dat is gisteren ook gelukt. Geen idee waarom ik dat wil eigenlijk :thinking:

1 like

Nou ik heb de 10000 gehaald vandaag met heeeeeel veel moeite

1 like

Yeah, ik heb mijn doel vandaag gehaald!

1 like

Goed bezig allemaal!! :biggrin:

Ik ben speciaal voor dit net om kwart over tien 's avonds nog een dik half uur gaan hardlopen :smirk:

4 likes

Niet gelukt :frowning: na de film nog een eind gelopen maar helaaschh niet de 10000 gehaald voor middernacht

Ik doe ook mee! Zit doordeweeks meestal rond de 12,000

Jaa ik heb het gelukkig ook alsnog gehaald. Zit nu rond de 12.000!

Iedereen is zo goed bezig. Trots.

Vandaag maar proberen ook gedurende de dag meer te lopen zodat ik niet vanavond ineens nog een heel stuk moet gaan wandelen, haha

Mn app is ook enthousiast haha

7 likes

Haha ja :slight_smile: dat wordt ook mijn nieuw voornemen. Dat ik niet meer voor de laatste 500 stappen als een debiel door het huis moet lopen.

1 like

Ik heb het nog gehaald tot nu toe.

Gister om 21:15 moest ik nog 4000 stappen dus toen met mijn vriend nog een wandeling gemaakt! Ben blij dat het zo laat donker wordt, anders was ik echt niet meer naar buiten gegaan.

3 likes

En weer gehaald!

5 likes

Wow nu al? Wat doe je dat je zoveel stappen haalt? Werk je misschien in de bediening?