@anon68622085 @VivaGlam Ja het is een serieuze vraag! Ik moet namelijk echt veel moeite doen voor 10.000 stappen. En het kost ook zoveel tijd. Maar als ik niet speciaal ga wandelen heb ik zo maar 4000 stappen op een dag.
Ik heb hem ook gehaald! Normaal gezien staat mijn doel op 15.000 maar ik merkte dat ik dit tijdens examenperiodes echt niet kon halen dus deze challenge is wel goed om toch 10.000 te proberen elke dag. Obvious tip van iemand die de hele dag achter haar bureau moet zitten deze maand: zet een alarm en ga om de zoveel tijd een blokje om, als je op geregelde tijdstippen wandelt heb je dat moment niet dat je 's avonds ineens heel veel stappen moet zetten en de drempel zo hoog lijkt. Toen het gisteren tijdens de dag wat guurder weer was heb ik in plaats van het blokje om gewoon eventjes wat opgeruimd, waarmee ik ook wat stappen heb gehaald. Ik werk natuurlijk nog niet, kan me inbeelden dat het voor mensen met een kantoorbaan veel lastiger is!
Nou ik ben vandaag al wel naar yoga geweest en heb dan het idee dat ik al wat gedaan heb, maar ondertussen zit ik nog niet eens op de 1000 stappen haha… dus dat wordt nog een stukje lopen vanmiddag
Ik 94 hahahaha high five
Ok gisteren net mijn doel van 7000 gehaald, wat ik op werkdagen hanteer. Ben extra vaak naar de koffieautomaat gelopen. Aan het einde van de dag wel misselijk van alle koffie . Maar vandaag al 7000 stappen gezet dus nog even een korte wandeling straks en dan heb ik mijn weekenddoel van 10.000 ook binnen .
Goed plan dit! Ik ga ook meedoen. Ik hoop dat het gaat lukken… alleen nog even bedenken of ik 10.000 doe of minder
Het weekend is altijd mn zwakke plek… net mn huis opgeruimd en ik sta pas op 1170… zo maar even een rondje park doen denk ik
Same! Ben maar gaan wandelen naar de bieb en dan vanavond nog een korte wandeling denk ik aangezien ik pas op 3500 stappen zit…
Oja ik studeer lekker thuis, want vriend is toch weg. Maar vanavond een wandeling is een goede. En ben ook van plan om een uurtje schoon te maken, dat zet ook voldoende zoden aan de dijk
Soms heb ik op dat soort dagen maar 1000 stappen, omdat ik mezelf geen tijd gun voor een wandeling ofzo.
Ik was trouwens uitgenodigd voor een weekendchallenge, maar heb die maar afgeslagen haha.
Ah jaloers, mijn vriend werkt altijd thuis… Dat laatste herken ik heel goed haha, op zo’n dagen gun ik mijzelf niets en alles kost tijd. Wil dan geen fatsoenlijke pauze waar ik even iets anders ga doen, want dat kost tijd dus ga ik maar op het forum waar ik ook tyfus veel tijd aan kwijt ben…
Succes met studeren en lopen!
Mijn vriend werkt ook veel thuis (sterker nog, ik heb hooguit een dagdeel per maand het huis voor mezelf ) maar hij is nu ff bij zijn ouders. HEERLIJK.
En alles wat je zegt is zo herkenbaar haha! Veel te veel tijd aan bullshit zoals het forum besteden, maar een uur fatsoenlijk pauze houden ho maar. Ik ben 25, had verwacht dat ik tegen die tijd toch wel een successful adult zou zijn
Doel van vandaag al ruimschoots gehaald! Op naar morgen. Ik hoop op lekker weer zodat ik naar strand kan wandelen voor ijs.
Goed bezig!
Ojoooo hoe dan?
Ps. Zullen we deze maand een keer samen wandelen?
Ja wil ik!! Vooral op een dag als zondag ofzo. Dan kom ik te weinig de bank af ghehe.
Heb trouwens rondgewandeld in de stad met mama en moest 400 keer terug omdat ik iets specifieks zocht dus dan tikt het aan haha. Dadelijk nog een keer op en neer om uit eten te gaan.
Trouwensss je hoeft niet per se te wandelen om je stappen te halen hoor…
Je fitbit meet ook wel andere activiteiten. In je blootje .
Haha toevallig vanmorgen voor het eerst getest, maar dat werkte totaal niet
Ik loop nu wel 100x heen en weer in huis tijdens het studeren door.