In juni elke dag je stappendoel halen

10050 vandaag met een doel van 8000 :grin: Heb ook wel extra gewandeld vandaag.

4 likes

Cheater :stuck_out_tongue:

2 likes

ik ben zo brak vandaag dat ik nog maar aan 8000 stappen ben maar ook totaal geen zin heb om te gaan wandelen met dit hondenweer

Yess, net gaan lopen in de regen (!) en heb mn doel aangetiktā€¦ meestal haal ik het op vrijdag niet, maar had geen borrel vandaag, dus had tijd over haha

5 likes

Ik zou het zo bekijken: Brak en toch 8000 stappen gezet. Dat is toch hartstikke goed!

Ik moest nog even naar de AH en had geen zin maar omdat ik mijn doel nog niet gehaald toch even gelopen. :relaxed:

2 likes

Ik loop nog maar even een klein rondje om mijn doel te halen. Daarna plof ik op de bank. Op een vrije dag is het voor mij wel lastig te halen. Benieuwd hoe dit weekend zal gaan.

Edit: met pijn en moeite zegā€¦

8 likes

:sunglasses:

10 likes

Maar even voor de mensen die meer dan 12000 stappen per dag lopen: hoe. dan.

1 like

Sorry dat ik zo kom binnenvallen en weet niet of dit helemaal het juiste topic is, maar heeft er iemand misschien ervaring met de Xiaomi Mi Band 2 als stappenteller? Ben opzoek naar een goedkope tracker die wel accuraat is, maar dus niet een rib uit mā€™n lijf is aangezien ik bang ben dat ik bij aanschaf van een duurder horloge spijt ga krijgen. Of is het investeren in een betere het wel echt waard? Eeuwige twijfelaar. :zipper_mouth_face:

Ik heb er zojuist uit bed voor moeten komen want miste nog 250 stappen en mijn moeder en kat keken me aan van wtf doe je. Maar ik heb 10.000 en een beetješŸ˜Ž

7 likes

haha ok ik geef het toe maar beweging is beweging!

Zo we zijn er hahah. Nog wel een extra rondje door de hotelkamer moeten lopen, maar dan heb je ook wat haha.

Gehaald! :slight_smile:

Morgen verwacht ik geen problemen, want dan ga ik winkelen en hardlopen. Zondag wordt wel een uitdaging want dan doe ik meestal niet veel meer dan ademen en eten. :sweat_smile:

3 likes

Goed begin van deze challenge :tada:

7 likes

yessss heb daarstraks nog een lange wandeling gemaakt en uiteindelijk 13.504(!) stappen behaald
ik wilde per se de 10.000 halen anders begin ik de al gelijk met een achterstand

6 likes

Yes doen! Ik heb januari 2017 ā€˜Original Xiaomi Mi Band 2 Heart Rate Monitor Smart Wristbandā€™ gekocht volgens mijn mail haha geen idee of er ook een niet heart rare monitor smart versie is maar in ben er blij mee. Display is handig. Hiervoor een up, up2 en de vorige xiaomi gehad

Hier 12.331 stappen vandaag :+1:t3:

3 likes

Ik heb het gehaald hoor gisteren. Geen hoge doelstellingen als jullie maar ik heb ā€˜s avonds toch wel een kleine wandeling moeten maken om aan 5000 te raken!

3 likes

Aan allen die gisteren hun stappendoel gehaald hebben: proficiat. Aan allen die hun stappendoel niet gehaald hebben: ook proficiat.

Had gisterenavond nog een etentje en was supergezellig, daarna nog gaan borrelen aan de overkant van de resto en pas na twaalven naar huis dus ik heb t net niet gehaald! Vandaag nieuwe kansen.

9 likes

ik heb het uiteindelijk nog gehaald door te winkelen met mijn moeder en daarna even een stukje te gaan wandelen gelukkig!

2 likes

ik ga normaal gezien altijd even wandelen na mijn maaltijden omdat ik anders helemaal geen beweging heb nu ik al zo lang thuis zit te nietsen