In juni elke dag je stappendoel halen

Net een uur gewandeld. Nog 800 stappen en dan zit ik al aan de 10.000 en ik moet vandaag nog veel doen. Ben door deze challenge wel weer gemotiveerd om trappen te lopen

6 likes

Succes iedereen!

Ik ga zondag wandelen in het Amsterdamse Bos. Normaal kom ik niet van de bank als ik een vrije dag heb.

3 likes

Leuk, ik heb mā€™n naam er ook ingezet.
Heb meestal maar iets van 4000 stappen per dagā€¦ Heb mijn doel dus op 8000 gezet. Dan is er tenminste nog een kans dat ik het ga halen

Nice!

Ik zat gisteren op dit tijdstip al aan 5.000 stappen, vandaag nog maar 1,4Kā€¦ Gisterenochtend naar werk gewandeld, vandaag gewoon de fiets genomen. Dat wordt een klein wandelingetje tijdens de middag! :slight_smile:

@VivaGlam ik heb trouwens een eerste grafiekje gemaakt (geen zin om te werken :tongue: )

2 likes

In elk geval werkt mijn bijbaan wel goed mee, ik ben 2 dagen in de week postbode. Heb nu de helft van mā€™n wijk er op zitten en al 6000/8000 stappen gezet :ok_hand:

4 likes

Ik heb gelijk mijn horloge om gedaan!

1 like

Ik zit inmiddels nog maar op 3k dus moet maar wat extra rondjes lopen op mijn werk haha. Moet straks nog wel een kwartiertje van het station naar mijn moeder lopen dus dat helpt ook nog mee. De rest zal ik toch bewust extra moeten gaan zetten vrees ik.

1 like

Ik zit nu op 4000. Lijkt al heel wat maar hoef verder niks meer te doen vandaag. Beetje thuis rommelen. Het begint nou ook te regenen. Volgens de app de rest van de dag. Ga straks maar naar een overdekt winkelcentrum om te wandelen. Ik kan toch niet gelijk op de eerste dag van de challenge het al niet halen. :joy:

1 like

Ik doe ook mee :slight_smile: ga 10k proberen iedere dag!

oh ziet er al geinig uit! :smiley: ik moet het zelf eens op mijn gemak bekijken want grafiekjes zijn al super lang geleden dat ik dat gemaakt heb maar het leek me wel grappig om iets van te maken haha

1 like

Ik hoop dat het droog blijft vanavond. Ik heb een verjaardag waar ik dan lopend heen wil gaan. Is toch weer totaal 20 min. Ik zit nu nog niet eens op de helft. Gaat al goed zo de eerste dag haha.

Shit, ik was vergeten dat het vandaag al juni isā€¦
En nu ben ik brak en moe, maar net al een rondje park gedaan in mn pauze, dus zit ā€˜alā€™ op 5200.

1 like

zit vandaag pas op 3000 stappen en ga eigenlijk niks meer doen vandaag
nouja waarschijnlijk dus een enorme wandeling vanavond

Ik was helemaal vergeten dat het juni is nu, maar ik zit wel al op 7000! Ik denk dat ik de 10000 net wel of net niet ga halen. Anders loop ik wel wel rondjes door mā€™n kamer vanavond haha

4 likes

Ja shit ik zit pas op 6400 en ga zo uiteten voor de verjaardag van een vriendinnetje. Denk dat ik maar daarheen loop vanaf het station en dan hopen dat ik een beetje op tijd weg kan zodat ik nog wat stappen kan zetten (dit klinkt nu alsof het iets vreselijks is maar ik ken die andere mensen niet echt en ben ook gewoon moe haha. Dus dan is zoiets best een opgave :stuck_out_tongue: )

kak 6200 en ben al op weg naar huis voor een avondje bankhangen. Zometeen op de fiets maar mn fitbit wild bewegen

1 like

Ik zit al op 10k en moet nog wel een stuk lopenā€¦ misschien moet ik maar meedoen :stuck_out_tongue:

4 likes

1500ā€¦ haha wel een uur gefietst maarja dat telt niet