In juni elke dag je stappendoel halen

ja maar als je dan plots gaat verdubbelen is toch ook weer heel veel? Denk dat je er veel spierpijn van zal krijgen :’)

Zelfde hier, ik heb wel een heel lange winterstop gehad, maar paar maanden terug weer aan het oppakken. Voelt zoveel beter en veel energieker. Ook gewoon gezellig met mijn vriend 's avonds. En ja, soms heb ik ook echt geen zin, maar voel me nooit slecht achteraf. Merkte ook dat de kilo’s eraan vlogen toen ik ermee was gestopt.

Morgen is het al zover! :sweat_smile:

Ik ga met je mee doen! 5000 is momenteel mijn doel en nog heel vaak haal ik zelfs dat niet. En omdat ik weet dat ik bijna heel juni achter mijn bureau thuis zal bezig zijn, lijkt me dat een wel haalbaar doel.

3 likes

Ja damn de peer pressure is wel hoog nu voor de 10k!

Maar ik ga het weerstaan en toch voor 9k!

3 likes

Vind het wel lachen om eens te kijken hoeveel stappen ik nou zet op een bruiloft, en dat is toevallig morgen, dus misschien ga ik zelfs meedoen met de maand. Wie gebruikt een stappenteller op z’n Samsung / Android die goed werkt? Welke app moet ik hebben?

1 like

Ik kwam net thuis van kantoor met 500 stappen
Dus heb net een uur gelopen met mn moeder, echt hard, ben buiten adem
In totaal nog niet eens 8000 stappen
Wat kut haha

Vet jammer dat vandaag nog niet meetelt haha, want ik kom bijna nooit aan 10.000 als ik er niets voor doe en vandaag zit ik op meer dan 13.000

4 likes

Oh ja shit morgen al he :eek:

Succes iedereen!

Hier onweert en regent het keihard, begint lekker :thumbsdown:

Jammer dat het gisteren niet al 1 juni was. Had 16000 stappen, zonder iets heel speciaals te doen. Beter blijft dat aantal in juni!

4 likes

Ja shit ik wilde mn collega vragen in de lunchpauze naar buiten te gaan, maar als het regent…

Ik ga straks maar van de uni naar huis lopen. Ik vrees dat ik het vandaag al niet kan halen, maar goed. Als het gemiddelde uit eindelijk 10k is ben ik ook blij.

1 like

Ik ga ook meedoen! Ben het een beetje aan het verslonzen, toen ik net mn fitbit had zat ik echt maanden op 80k stappen per week, nu alweer weken tussen de 50-60k, moet weer verandering in komen. Ben benieuwd of het gaat lukken.

ik gebruik gewoon google fit, lijkt wel realistisch te tellen

Telt ie bij jullie fietsen ook?

Ik doe ook mee! Waar kan je je stappendoel invullen?

Oh gewoon de beginpost, had t kunnen weten!

Ik ga ook een poging doen haha!
Doel: 8k per dag, zit nog met een blessure dus wil ook niet te enthousiast doen :’)

1 like

Zit al op 2000, dus al 20% :sunglasses:

Zit op 2.5k tot nu, twijfel om m’n doel naar 10k te stellen aangezien ik gisteren eigenlijk vrij gemakkelijk op 17k ben geëindigd. Maar ja, dan moet ik weer iemand optrommelen om mee te gaan winkelen in de stad.