In juni elke dag je stappendoel halen

Ja leuk, ik doe ook mee! Ik ga voor 8000 stappen per dag denk ik.

Ja! Heb je android? Als je daar in de app naar je dagoverzicht stapgegevens gaat (dus waar je onderaan dat grafiekje hebt wanneer je je stappen gezet hebt) en je klikt rechtsboven op het potloodje vraagt hij of hij je stapdoel automatisch moet bepalen.
Als je dan de volgende keer je stappenteller synct neemt hij dat doel in principe over. En vanaf dan bepaalt hij het zelf!

1 like

Ik doe ook mee! Ga nu vaak sā€™avonds nog een stuk wandelen, of een stuk extra fietsen als ik nog niet zoveel bewogen heb. Maar deze extra motivatie kan ik goed gebruiken!

Ik doe ook mee. Moet de laatste tijd veel moeite doen om de 10000 stappen te halen

Leuk! Iā€™m in, ook voor de 10k :smile:

Oh yes! Elke dag eazie haha. Maar die shit is toch helemaal niet zĆ³ gezond?

Ik doe mee! Vind het bijna jammer dat we niet maandag al begonnen zijn, want ik heb al 30.000 stappen gezet in 2 dagen haha.

@VivaGlam Waarom staat er 30.000 stappen in juni en geen 300.000?

1 like

omdat ik een nulletje vergeten ben blijkbaar :stuck_out_tongue:

1 like

Ik doe mee! Ga proberen om voor de 10.000 te gaan.

Top, ik heb alvast mijn naam ook toegevoegd! Ben de afgelopen dagen al wat meer stappen aan het zetten dan ervoor - zit nu rond de 8.000 gemiddeld, maar daar moet vanaf vrijdag dus nog 2K bij. :no_mouth:

1 like

yes tof! heb sinds een paar dagen mn nieuwe fitbit en heb 10.000 per dag als doel ingesteld en tot nu toe gaat het goed. op kantoor veel rondjes lopen om drinken te halen, naar toilet en andere afdelingen. ook loop ik veel van en naar treinstations en savonds thuis nog even een klein rondje. maarrrrr toch is het soms nog wel een uitdaging, moet er wel bewust aan werken anders kom ik er niet aan

1 like

Als je 's avond merkt dat je niet aan doel je doel komt doet het al veel als je een stukje gaat wandelen, zeker als je dicht bij natuur woont is dat fijn om te doen vind ik.

1 like

Heb dit een tijd bijna elke avond gedaan nadat @Bunnyslippers vertelde dat ze dat vaak deed. Maar sinds ik er mee gestopt ben vind ik het best moeilijk om weer op te pakken.

1 like

Gaan er nog mensen minder dan 10k invullen? Ik had hem daar vroeger op staan en haalde dat niet. Nu staat hij op 9k en dat haal ik veel vaker! Dus dat geeft net wat meer voldoening. Nu een maand elke dag 9k vind ik prima!

2 likes

Ik doe ook mee! Dan neem ik het er nog even van en ga ik morgen lekker helemaal niks doen! :stuck_out_tongue: Wel goed denk ik om gemotiveerd te blijven. Leuk idee @littlenumbers

1 like

Ik moet misschien maar niet gaan thuiswerken dan in juni haha, zit vandaag pas op 2000 :roll_eyes:

1 like

Ik was ook aan het twijfelen om hem lager dan 10.000 stappen te zetten, want ik weet dat ik 10.000 niet vaak haal, maar aan de andere kant wil ik mezelf ook wel een beetje uitdagen. Ik ben er nog niet helemaal over uit haha

Ik ga mijn doel toch ook maar naar de 10.000 veranderen, want ik kwam er gisteren toch makkelijk aan toe

Ik doe ook mee! Haal in principe niet heeel lastig de 10.000 ondanks mijn kantoorbaan, maar moet er wel moeite voor doen. Komt ook vaak voor dat ik rond de 8k blijf hangen.

1 like

Haha maar 10.000 hoeft niet hoor! Heb het expres ā€œje stappendoelā€ genoemd ipv 10.000 stappen :biggrin:

1 like