ah ok ik was al aan het zoeken haha, misschien dat ze het op WTF wel hebben ga eens zien.
Maar eigenlijk is het gewoon een google sheet waar iedereen braaf een kruisje kan zetten? Moet wel lukken haha.
ah ok ik was al aan het zoeken haha, misschien dat ze het op WTF wel hebben ga eens zien.
Maar eigenlijk is het gewoon een google sheet waar iedereen braaf een kruisje kan zetten? Moet wel lukken haha.
gevonden! Ik zal vandaag iets in elkaar gooien
@grace @Kafka
Aaah ik herken mezelf gewoon in jullie.
Maar ik ben nu echt klaar voor een serieuze relatie zonder die immense drama.
Nu nog een vent tegenkomen die mij krijgt geregeld, want ik heb echt zo’n sterke persoonlijkheid het schrikt de mannen af.
Kan het echt niet helpen en ga me ook niet veranderen.
Ik wil meedoen! Op de dagen dat ik niet sport haal ik soms maar 4000 stappen.
Ik wil ook meedoen! Haal het door de week vaak wel maar soms in het weekend ben ik lui.
Ik wil ook wel mee doen! Ik denk niet dat ik het haal elke dag, want als ik werk zit ik de hele dag op een stoel ongeveer…
Hahahaha huuuuh, raar!
@littlenumbers werkt dit? https://docs.google.com/spreadsheets/d/1703_ADTkXclRrU0z9Wuzg8n0CUgDkoAV1ijh6_I92Cc/edit?usp=sharing
Ik heb dus twee tabs gemaakt waarvan de eerste eigenlijk puur een kalenderfunctie heeft waar iedereen zijn gehaalde dagen kan aanduiden met een “X” waarmee dan weer de functie trackt hoeveel dagen je in totaal je doel behaald hebt. Omdat dit niet genoeg was voor mij als hyperautist heb ik ook een tweede tab gemaakt waar iedereen het specifiek aantal stappen in kan geven voor meer informatie, hier geven de formules ook weer het gemiddeld aantal stappen per dag en week. Kan ook wel nog mediaan en die shit toevoegen als mensen dat interessant vinden.
Normaal gezien kan iedereen in de sheet via deze link al zou ik dit topic wel afschermen zodat lurkers niet allemaal vage grapjes gaan willen uithalen. Geen idee of dat door een mod gedaan moet worden of jij als topicstarter dit ook kan.
Oh ja en er is een tabje voor grafiekjes waar ik de komende weken mee ga prutsen om te kijken of we er geinige dingen mee kunnen doen.
@VivaGlam ik heb het topic iig vast even op members only gezet. Vanaf mn telefoon is t nogal priegelen in zo’n bestand maar volgens mij werkt je link in ieder geval wel! Kijk straks nog even vanaf mn laptop
Love this!!! Ik ga ook proberen mee te doen. Hier ook een verzuurde kantoor mop. Gebruikte altijd de stappen teller van mijn Iphone maar deze werkt niet meer dus moet nog even bedenken hoe ik het ga monitoren…
ik gebruik Google Fit gewoon!
Ik doe mee! Ik wil minimaal 7500 stappen per dag halen
Ik wil ook meedoen, echt een leuk idee! Ik mik op 8000 stappen per dag!
Heb de link van het document in de openingspost gezet!
Ik wil ook meedoen! Ik haal op een kantoordag echt weinig stappen (soms maar 1500), want de wc en de kantine zijn letterlijk 10 stappen lopen, ik ga op de fiets heen en terug (8 km) en als ik savonds thuis ben heb ik het meestal druk met ander werk. Maar ik wil het wel graag proberen!
Ik zit nu trouwens op 5800 na een werkdag en moet er echt niet aan denken om nu nog 4000 stappen te gaan lopen, haha. Denk dat ik er vooral voor moet zorgen dat ik gedurende de dag ook wat meer loop
Volgens de stappenteller van mijn iPhone heb ik vandaag 6156 stappen gezet. Maar na donderdag heb ik geen stage meer, dus ik moet mijn stappen hoog houden
ik doe ook mee! Ik ga in ieder geval voor de 10k maar ik twijfel een beetje of ik voor mijn eigen “stappendoel” ga. Ik heb een garmin stappenteller en die bepaalt elke dag een nieuw doel afhankelijk van of ik het doel van de dag ervoor gehaald heb. Dan is het de dag erna dus iets hoger.
10k als minimum dus en dat hogere doel houd ik in het achterhoofd!
Ooh kan dat?
Ik heb dat dan uitgezet denk ik haha