In juni elke dag je stappendoel halen

Vandaag ook weer gehaald :sunglasses:

Dit topic motiveerde mij ontzettend, ik was voorheen een lui mormel die van bed naar bank naar koelkast leefde op vrije dagen en door dit topic ben ik echt een stuk fitter geworden en vind ik het zelfs leuk om te bewegen!

1 like

Nog 800 stappen :sunglasses:

Jaaaa gehaald :biggrin::biggrin:

12 likes

Ik ben deze week op vakantie en heb dik de stappen gehaald elke dag maar kan t niet meer invullen via mn telefoon :frown:
Zo jammer had me er echt op verheugd om het zo nog allemaal in te vullen maar dat lukt niet
Vind t wel echt leuk dat ik heb meegedaan met de challenge, was vaak een stok achter de deur!

Kan iemand anders ook voor je doen toch?

Ik ging voor 300.000 aan het einde van de maand, want elke dag lukte niet.

Heb afgelopen 3 dagen samen 57000 stappen gezet, dus dat is gelukt! Yayyyy. Vul morgen de tabel in.

Ik zat trouwens vannacht om 2.45 al op 10.000 :sunglasses:

6 likes

Heb gemiddeld toch nog 13000 stappen per dag gemaakt, chilll #trotsopmezelf

4 likes

Ik ben ook trots op mezelf! Ik heb (op 2 dagen na) steeds 10.000 of meer! Ook dik over de 300.000 gegaan! En wandelen gaan apprecieren!

3 likes

Leuk dat we in juli gewoon weer verder gaan! Ik vond dit topic echt heel motiverend (ook al haalde ik het maar 15 van de 30 dagen!) Ik kreeg het wel voor mekaar om een daggemiddelde van +9.100 stappen te halen, dat zal ook wel komen door enkele uitschieters van +20.000 stappen op daguitstapjes/festivals. Ben erg tevreden en hoop in juli nog net wat vaker over m’n doel te zitten!

1 like

Wel het streven :sunglasses:
En dan op dag 61 zet ik max 1000 stappen ofzo hahaha

Ik heb mijn stappen ook bijgewerkt in de spreadsheet!

Op 1 dag na, elke dag mijn doel van 9000 gehaald. Met een gemiddelde van 12,168 per dag, dus daar ben ik zeker erg blij mee! Afgelopen weekend ook 30.000+ gehaald op een 1 dag vanwege een festival dus dat tikt lekker aan. Deze challenge heeft me zeker geholpen en doe graag nog een maand mee :D.

3 likes

Oké ik open dit topic en ga helemaal vanaf het begin lezen, kwam er pas na een paar honderd berichten en likes achter dat dat een jaar geleden was :sweat_smile:

Gaan we dit deze juni weer doen mensen?

3 likes

Haha shit ik was ook al aan het lezen, snapte niet waarom er nu al 500 berichten waren! Ik ben in!

Ik kom de laatste tijd niet veel verder dan 5000/6000 dus het zou wel goed voor me zijn :stuck_out_tongue:

Ik wil ook wel weer meedoen!

Jaa ik wil ook weer meedoen! Poging 46431.

1 like

Oeh, ik wil de uitdaging wel aangaan! Niet 10000 want dat red ik nooit haha. Maar een stappendoel is denk ik wel een goede motivatie voor een nieuwe poging meer te bewegen.

Ik doe ook mee!

Yess, ik doe ook mee!

Goed idee :grin: