In juni elke dag je stappendoel halen

Oh hier wil ik ook wel aan meedoen :slight_smile: heb mijn doel op 10 000 staan en meestal haal ik dat wel maar met name als ik niet naar werk hoef kan ik wel een stok achter de deur gebruiken.

Ik doe ook mee!

Kan iemand die spreadsheet aanpassen zodat er een tabblad komt voor juni 2019?

1 like

Ik wil ook wel meedoen!

Ik wil ook weer meedoen! Ben er echt te lang niet mee bezig geweest!

Moeten we dit topic niet ff aanpassen naar: elke dag je stappendoel halen?

Ja shit dat wordt vandaag helemaal niks natuurlijk

1 like

heb het wel gehaald overigens :sunglasses: nog iemand die meedoet?

Denk dat ik voortaan ook vanaf een eerder station naar mn werk ga lopen, is ongeveer 15-20 minuten lopen. De overstap is bagger dus daarmee ben ik eigenlijk niet veel snellerā€¦ Overweeg ook nog om het 5 min fietsen stukje van mā€™n huis naar het station te vervangen door lopen, maar misschien moet ik bij 1 van de 2 beginnen. Niet meteen te enthousiast :sweat_smile:
En misschien aansluiten bij de lunchwandelingā€¦ maar moet ook niet overdrijven haha

2 likes

Jaaa ik doe mee! Alleen deze dagen is het niet zo moeilijk want ik ben op stedentrip. Maar vrijdag zit ik weer met mijn gat op kantoor. Daarna een uitje, dus ik hoop dat dat wat ā€œsportiefsā€ is.

Shittie ik heb 1 en 2 juni boven de 9000 stappen maar dus geen 10000. Even opletten dus!

Moet nog even aan de bak vanavond :tired_face:

Haha juni was duidelijk een groot succes. :thinking: Is het een idee om deze voor het nieuwe jaar nieuw leven in te blazen?

Ik ben echt slecht in het halen van mā€™n stappendoel de laatste tijd en wil eigenlijk mā€™n streak van 69 (hehe) dagen wel doorbreken