Nou, ik weet nog dat iemand dat had gedaan in de Strak in je kerstpak excel op EGF, maar toen hadden we wellicht wel wat meer rellende meelezers
Denk dat laatste sowieso! Heb voor de zekerheid nu even een kopie gemaakt, voor als er iets mee gebeurt
Ondertussen zit ik nog niet eens op 4000 dus mag wel eens aan de wandel…
Ik zit nu aan de 6300, dus ga zo nog even een rondje lopen. Ben ook best wel wat nerveus voor mijn afstudeerpresentatie morgen, dus even wandelen zal me goed doen.
Inmiddels weer lekker bezig maar zondag heb ik mijn doel niet gehaald voor het eerst. Was zelfs nog even naar de stad geweest maar toen het later bedtijd was, had ik 7500. Oh well, mijn gemiddelde ligt al een stuk hoger dan vorige maand iig!
Afgelopen twee dagen niet gehaald Vandaag net aan, hopelijk gaat t vanaf morgen weer beter!
Heb het nog elke dag gehaald, dus die laatste drie gaan ook nog wel lukken! Heb wel echt zin in zondag, dan ga ik de hele dag in de tuin liggen en niet bewegen, nu al zin in!
Einde is in zicht!
Ik heb het best vaak niet gehaald, maar had voor mezelf bedacht dat het dan oke zou zijn als ik aan het eind van de maand wel 300.000 stappen heb. Maar dat betekent dat ik binnen nu en drie dagen nog 53.000 stappen moeten zetten!!! OMG.
Gelukkig ga ik morgen naar een festival, maar toch. UITDAGINKJE HOOR!
Heb vanavond een tentamen, dus meer dan 8000 worden het er vandaag niet.
Ik heb het best vaak niet gehaald, maar had voor mezelf bedacht dat het dan oke zou zijn als ik aan het eind van de maand wel 300.000 stappen heb. Maar dat betekent dat ik binnen nu en drie dagen nog 53.000 stappen moeten zetten!!! OMG.
Gelukkig ga ik morgen naar een festival, maar toch. UITDAGINKJE HOOR!
Ah dat vind ik wel een goede! Succes
nog 2 dagen!!
Het is toch wel snel gegaan. En heb het toch wat te vaak niet gehaald. (wel dan vaak de dag erna flink gecompenseerd) Ik had wel meer motivatie dan als ik het zelf moet doen. Nu dacht ik toch iets vaker van ok kom op of werd ik gemotiveerd van iedereen hier. Maar het kan zeker beter. Mocht er een vervolg komen ik doe mee!
Mag trouwens vandaag nog wel even mn best doen want ik heb een thuiswerkdagje en ga vanavond uiteten etc, dus dan ook geen tijd meer voor extra stappen. Wilde als lunchpauze een rondje gaan hardlopen, maar volgens mij is het veeeel te warm daarvoor
Jup. Veel te warm. Zit nu wel al op 9700 stappen
Het vervolg op In juni elke dag je stappendoel halen Deze keer niet alleen een stappendoel per dag, maar voor alle bewegingsdoelen. Wil je elke dag 10.000 stappen halen, 75.000 stappen per week, of elke dag een uur bewegen? Alles mag :biggrin: In dit topic kunnen we elkaar weer motiveren, aangezien dat bij velen zo goed hielp in het vorige topic. Ik heb aan het excel document een tabblad toegevoegd voor juli. Hoe dat er precies uit komt te zien, staat nog open, want dat is niet meer zo makkel…
Hier vast de nieuwe
Ik ga me misschien aansluiten bij de volgende editie. Heb voor de gein nog even gecheckt: in juni 17x meer dan 10.000 stappen gezet. Op zich vind ik dat al best oke.
Laatste dag vandaag! Omdat ik post moet lopen ga ik mijn doel sowieso behalen, maar ben wel blij dat het mij 30 dagen gelukt is!
Pfff ik moet wel echt moeite doen vandaag… Ga naar mn ouders en had bedacht dat ik eerder uit de bus zou gaan en dan het laatste stuk lopen. Maar nu staken de bussen dus ga ik nu maar een stuk lopen anders ga ik het niet redden…
Ok je ziet het bijna niet, maar de laatste dag is ook afgevinkt! Nu ga ik bij mn ouders in een tuinstoel liggen en kom ik er de komende 2 dagen niet vanaf
Ik was het vorige week één dag 'vergeten´, gevolg: op 200 stappen na niet gehaald. Daarna was ik gelijk niet meer gemotiveerd dus nu heb ik al 3 dagen het niet gehaald in de laatste week. Vandaag ga ik het ook niet halen vrees ik, zo warm + geen plannen.