In juni elke dag je stappendoel halen

@musa @En_17_Anderen gelukt hoor! 400 stappen in de trein gedaan maar die bewoog echt te veel

4 likes

Ja ik ben sowieso voor :sunglasses:

op mn garmin krijg ik namelijk een badge voor 30 dagen je doel halen en eentje voor 60 dagen je doel halen. Verder gaat ie niet dus daarna kan ik stoppen :tongue:

3 likes

Ik ga denk ik even pauze nemen :wink: Mijn doel was voorheen altijd minstens 5 dagen per week m’n doel halen, dus denk dat ik dat na deze maand weer ga doen

1 like

Ja sowieso kunnen we t anders doen dan elke dag je stappendoel halen. Omdat er ook mensen bijv een bewegingsdoel wilden halen ipv stappen? Maar is misschien iets lastiger zo bij te houden, dit was vrij straightforward.

maar we hebben nog een week om erover na te denken :biggrin:

2 likes

Sorry dat ik hier even binnen kom vallen, maar ik vroeg me af welke fitbit jullie hebben? Ik wil vanmiddag even naar de stad gaan om er nu echt eentje aan te schaffen maar twijfel nog. Ik wil het liefst de alta hr omdat die wat smaller is, maar doe aan krachttraining en vraag me af of en met welke dat te tracken valt?

Ik heb een charge2 en daarmee is het te tracken

1 like

Juni was echt een shit maand voor mij, had ik ook wel verwacht met al m’n deadlines. Doe graag mee in juli! Heb dan weer wat minder stress en meer tijd!

1 like

Ik was aan het denken om voor Juli een bewegingsdoel te doen wat veel meer allesomvattend is en dan voor te stellen dat er wekelijks Ă©Ă©n uitdaging bij komt bijvoorbeeld “een uur baantjes trekken in het zwembad” etc.

1 like

Ja zoiets had ik ook bedacht idd! En dan kun je kiezen per dag of per week. Alleen iets minder makkelijk in zo’n Excel als met die stappen.

Maar meer iets van
Naam - omschrijving doel - vakjes per dag/week gehaald

Edit; oh volgens mij bedoel jij iets anders met elke week een doel erbij haha. te snel gelezen

Ja het werken met Excel zou dan een stuk moeilijker zijn op het rudimentaire na. Al is het misschien ook weer juist interessant om meer discussie in het topic zelf te hebben?

dus idd
naam - doel (tijd) - dagen - totaal - curiositeiten

Hier stem ik ook voor!
Maken we dan ook weer een “standaard” doel waar iedereen nog van kan afwijken als ze dat wil?
Zoals er nu 10000 stappen zijn.
Zou 45 minuten haalbaar zijn, of 60 minuten?

Zo alles weer bijgewerkt! Ook voor vandaag, want vanavond even helemaal niks :+1::grin:

Vet handig zo’n vakantie, vandaag al bijna 16000 stappen gezet en 'n uur gesport - kan alleen de sheet niet bijwerken nu dat is wel jammer haha maar kan ik mooi als ik terug ben een inhaalslag maken.

Gister voor het eerst niet gehaald, ik was zo moe en moest nog 3 kwartier wandelen. Had er echt geen zin in.

ja zo iets idd! ik ga zelf gewoon een uurtje per dag aanhouden sowieso

Yes ik wil in Juli ook aanhaken als dat kan!

@Musa Ik heb nu net de Versa, bevalt tot nu toe goed! Kan je krachttraining ook mee tracken, zit een speciale optie op bij Exercises. Hoe dat bij de Alta zit weet ik niet precies.

Moet een volgende topic trouwens wel weer members only? Misschien leuker gewoon openbaar te doen.

Kunnen evt ook gewoon ieders doel in de openingsppst zetten (wil ik prima steeds aanpassen) ipv zo’n Excel en dat we in het topic gewoon kunnen praten over de voortgang en elkaar motiveren? Of willen jullie echt kunnen afvinken in zo’n bestand dat het gehaald is?

2 likes

Yess zal ik deze anders ook terug openbaar zetten voor die mensen?

Wat ik wel fijn vond, is dat er nu niet zomaar iemand in die excel kan en de hele sheet kan deleten om een beetje te kloten
 of zit daar een bescherming op misschien?

Denk niet dat iemand dat zo snel doet? Kan wel even kijken of ik op de volgende een wachtwoord zet oid wat je via pb kunt krijgen ofzo? Voor zover we dat nodig vinden

1 like