Grr, nu 2 dagen niet gehaald omdat ik gisteren de hele dag vergaderingen had en s’avonds naar de film geweest. Jammer ;(
Wel bijzonder dat zo’n simpel topic zo’n effect kan hebben haha. Hiervoor was mn langste streak nog geen week en nu dus al 21 dagen… misschien moet ik met mezelf meer challenges afspreken om mn leven te beteren
Ondertussen heb ik trouwens nog niet eens 1000 stappen (lang leve thuiswerken), dus mag nog flink aan de bak straks
Zo’n challenge werkt inderdaad goed! Als er volgende maand weer 1 komt, ga ik ook mijn stappen bij houden voor mijzelf. Lijkt me wel tof om te zien hoeveel je dan in een maand hebt gelopen.
Voor vandaag moet ik nog wel even aan de bak. Hoopt dat het lukt, want ben niet fit en mijn wandelmaatje heeft ook afgezegd voor vanavond
Gisteren om half 10 nog een rondje gelopen omdat ik mijn doel niet gehaald had + bij iemand gegeten had en dat was veel te veel Tot nu toe elke dag mijn doel gehaald (en meer) deze maand dus nu MOET ik het van mezelf de hele maand halen.
Ik heb gisteren (na 2 extreem luie dagen) m’n doel weer gehaald. Dat ik daarvoor als een debiel op m’n plaats aan het rondspringen was laten we dan maar even achterwege.
ik heb even gegoogled (hoe vervoeg je dat woord…), maar volgens mij kan dat bij fitbit niet.
Kwam ook bij allemaal mensen die al een jaar lang elke dag 10k haalden en dan voor de 2 jaar gingen. Of de 1000 dagen. Dat is dan wel weer erg overdreven
Ik heb vandaag echt nog niks gedaan dus moet nog veel stappen inhalen, maar heb geen zin in mn standaardrondje… en kan niet bedenken wat ik nog meer kan doen waarmee ik heel veel stappen haal
Ik heb mn fitbit niet eens om zo brak ben ik. Zit gelukkig al op 2500 door vanavond maar moet ergens vandaag echt nog wandelen.
ik zit nog onder de 1400
Ik wil eigenlijk heel de dag op de bank hangen. Maar nu heb ik nog zo weinig stappen…
Heb nu mijn sportkleding aan gedaan en moet nu gaan hardlopen. Wk wedstrijd is ook net afgelopen dus moet nu echt gaan, geen zin!!
pff 2000 en eeeeecht geen zin wat te gaan doen
Door het postlopen heb ik al 14k stappen, maar ik ga ook nog even pokemon go spelen vanavond.
nou met pijn en moeite vandaag haha, volgende keer maar weer beter verspreiden over de dag
Yeah mijn doel weer gehaald, mocht wel weer een keer.
Deze challenge heeft me het wandelen echt leren appreciëren <3 lekker de natuur in, camera mee, podcasten luisteren. Ik deed dat eerst nooit.
Ik moet er nog 1900 maar mijn trein stopt steeds en ben bang dat ik het niet haal, ben nu namelijk maar 10 minuten in de stad ipv 20.
Tis ook zo druk maar oke ik ga nu naar voren lopen via beneden en daarna terug via boven!
@Kusjessoldaat Ja gewoon op en neer lopen in de trein! Hoop dat je het haalt.
Ik heb het nu weer 2 dagen op rij gehaald. YAY.
Noooo haha wat stom, inderdaad lekker rondjes lopen door de trein! Je kunt het