In juni elke dag je stappendoel halen

Net een hardlooptrainimg gedaan, dus doel van vandaag al gehaald! Mag ook wel aangezien ik gisteren onbeperkt pannenkoeken en een chocolade ijscoupe gegeten had.

4 likes

Ik ga vanaf vandaag weer fanatiek mee doen haha. Sinds ik ziek was en het dus één keer niet gehaald had, ging het gelijk een beetje verstoffen. Nu weer bezig en onderweg naar mijn werk waardoor ik sowieso weer wat meer beweeg dan wanneer ik thuis zit.

Woensdag mijn vrije dag is altijd tricky maaarr deze woensdag ga ik naar de Efteling dus dan komt het sowieso goed😀

2 likes

Ik heb deze challenge officieel gefaald. :rofl:

ja hier was ik ook aan het denken! Binnenkort ga ik het toch eens bekijken denk ik maar dat er zo een actief topic is op het forum is wel gewoon heel motiverend icm. de laagdrempeligheid!

1 like

Ik heb gisteren meer dan 20.000 stappen gezet en gunde mezelf een rustdagje na afgelopen weekend. Echter heb ik de hele middag het huishouden gedaan en kom ik alweer op 7.000! Zo even een pakketje ophalen bij de supermarkt en dan ga ik misschien alsnog mijn doel halen!

Nu even de excelsheet bijwerken! Ik heb pas 1 dag niet de 10.000 gehaald… En de maand is al over de helft!

3 likes

Zit voor vandaag ook weer op mijn doel! 9191 stappen nu haha

Moest nog een zooitje dagen invullen en vond het toch wel confronterend. Heb het toch vaker niet gehaald dan wel. Zo nog maar even een rondje!

Jaa weer gehaald :biggrin:

Echt nog nooit eerder zo’n lange streak gehad haha

3 likes

Vandaag 10000 stappen gezet, 2000 boven mijn doel :grin:

4 likes

Ondanks dat ik al een paar avondjes nog awkward wat rondjes door het huis heb gelopen, heb ik het nog elke dag gehaald!!

6 likes

Shit vandaag echt een faaldag. Maar 2000 stappen. Op werk door omstandigheden gezeten en door file nu pas thuis dus echt veel stappen zetten komt er niet meer van :slightly_frowning_face:.

Kan je niet vanavond nog even naar buiten?

Ik merk dat bij mij de sleur er wat in komt, maar ik heb het tot nu toe al elke dag gehaald en wil dus niet opgeven! Gister was ik pas om 22u30 thuis, met nog maar iets van 6000 stappen. Heb mezelf toch weten te motiveren om naar buiten te gaan en nog tot aan mijn doel te lopen :slight_smile:

Wat gaat het goed bij iedereen! Leuk dat zo’n challenge zo’n verschil kan maken, toch?

4 likes

Ik moet nog minder dan 700 maar lig vrij dood op mn bed.
Maar dit zou echt te zonde zijn :tongue:

Wat goed dat je het elke dag gehaald hebt!

Helaas kon ik vanavond ook niet meer gaan wandelen omdat we bezoek kregen. En nu ga ik niet meer naar buiten maar naar bed :sweat_smile:. Morgen werk ik thuis dus dan begin ik de dag wel met een extra wandeling bovenop de rest!

Mijn onderbuurvrouw heeft me daar over aangesproken, dus nu durf ik niet meer haha.

5 likes

haha :stuck_out_tongue:
en @littlenumbers heb je het nog gehaald?

Voor vandaag nog 3500 te gaan. Maar mijn huis is wel weer aan opruimen toe dus ik ga hard aan de slag. :joy:

1 like

Jaaa uiteraard :biggrin:

1 like

Ohhh zo kut. Ik zat om 9 uur op 9000 stappen, dus ik dacht: ff mijn artikelen voor studie lezen en dan nog een klein rondje. MAAR NU IS HET 00.15 EN BEN IK HET VERGETEN :cry: Ben eindelijk klaar met artikelen lezen, dus had wel zin in een blokje om. Meh.

Oke deze challenge is echt een faal voor mij. Juni was gewoon een slechte timing :stuck_out_tongue:

Hahaha vandaag net gehaald omdat mijn date en ik door het huis hebben gedanst en toen nog zijn gaan wandelen voor 800 stappen (als paupers inclusief trainingsbroek (hij), panterjas (ik), hoge knot (ik) en een sigaret :joy: (hij) echt gouden combi om 23:52)

7 likes