Heb vandaag mijn doel weer gehaald! Tot nu toe elke dag het gehaald, ben echt trots op mezelf
Edit: en ik zie net dat ik nummer 4 ben in de ranglijst, wow
Heb vandaag mijn doel weer gehaald! Tot nu toe elke dag het gehaald, ben echt trots op mezelf
Edit: en ik zie net dat ik nummer 4 ben in de ranglijst, wow
Ik heb het ook gehaald! (Net rondje hardlopen, wel veel te warm)
Maarreā¦ we zitten op de helft jongens
Ipv bier drinken op de vrijmibo terwijl ik eigenlijk kapot ben, doe ik nu een rondje Vondelpark om mn stappen te halen. Dedication!!
Haha tja ik loop/sta bijna de hele dag als ik aan het werk ben. Verder ga ik nu elke avond bijna een stuk wandelen en verder doe ik alles wat te lopen is lopend.
Gewoon doen!
Ik zie net dat ik echt vlak onder @Vaiana zit, dus ik ga straks sowieso nog een extra rondje lopen mijn competitieve geest komt boven!
Ik heb tot nu toe ook elke dag gehaald! Ben het trotst op mān vrijdagen, dan ben ik meestal vanaf 5 uur in de kroeg en haal ik mān stappendoel zeldenā¦ nu wel al 2 weken!
Yes, vandaag een persoonlijke record, 17.914 stappen gelopen!
Vannacht al ruim 9000 gehaald dus dit wordt een makkelijk dagje. Mag ook wel met mn brakke kop haha
Ik heb maar bedacht dat ik deze challenge ook in juli ga doen (want veel meer tijd dan) en dan ga zorgen voor een gemiddelde van 11.000 per dag, zodat ik de slechte dagen deze maand kan compenseren
gisteren over de 15.000 stappen gegaan dankzij een daguitstapje naar Brugge
ik denk dat ik voor mezelf meer een doel aan bewegingstijd ga aanhouden vanaf Juli, vind het zo irritant dat ik nu eigenlijk faal terwijl ik wel veel gefietst heb bijvoorbeeld
Ik heb het gisteren net niet gehaald althans, ik heb mijn fitbit niet de hele dag om gehad en kom echt 100 stappen te kort die ik sowieso wel gehaald heb. Mag ik hem nu toch tellen als gehaald?
Ja toch! Het is nog steeds een stap ook al telt fitbit m niet he
Deze week bijna iedere dag wel mijn werkdoel van 7.000 gehaald en gisteren zelfs 16.000 stappen . Vandaag zullen het er wat minder zijn maar hopelijk toch weer de 10.000!
Haha ja ik ben te streng voor mezelf daarin
Haha ik roep ook altijd dat stappen zonder fibit niet meetellen maar eigenlijk is t onzin
Ik moest nog 4300 stappen en dat is best wel een flinke wandeling. Het is rot weer en ik heb een kater maar ik ben dedicated dus nu hoef ik er nog maar 2500 , best trots op mijn motivatie hoor!
Ik moet nog 1,500 stappen vandaag om mijn doel te halen. Ben net al een extra grote ronde gelopen naar de supermarkt, na het eten nog maar een stukje wandelen. Heb tot nu toe elke dag mijn stappen gehaald deze maand dus moet het vandaag ook perse halen van mezelf
Yes vandaag ook gehaald dus een goed actief weekend gehad!
Zojuist een studie-deadline ingeleverd, dus wederom niet gehaald (ik ben het huis niet uit geweest ). Morgen ook weer druk met studie, maar dinsdag, woensdag en donderdag zou ik het gewoon moeten kunnen halen, dus daar ga ik voor