In juni elke dag je stappendoel halen

Sorry maar vandaag gaat hem niet meer worden voor mij. Zit op 5000. Maar mijn benen en eigenlijk heel mijn lichaam wil gewoon vandaag niet. En met het oog op dat ik morgen 10km moet rennen geef ik even toe aan de vermoeidheid.

Met 10k ga je echt ruim compenseren hoor! Benen laten rusten dus :nerd_face:

Gisteren kreeg ik mijn stappenteller opeens niet meer gesynct! Gelukkig doet hij het nu weer.
Weet iemand van jullie toevallig hoe je in de Garmin app kan zien hoeveel dagen ā€œgoal streakā€ je al hebt?

Vandaag ook weer gehaald! Iedere dag zodra ik mijn doel heb bereikt plof ik neer op de bank en doe ik niks meer :joy: Merk wel (of misschien wil ik het alleen maar zien haha) dat mijn benen iets gespierder beginnen te worden.

Moet nog 2000 en heb er echt de pest in (te veel gegeten net haha), maar ik MOET haha

2100 stappen vandaag

Dit topic is helemaal niet leuk als het niet lukt jongens :cry::cry:

1 like

Ik heb nu pas ontdekt dat er meerdere tabbladen zijn in onze sheet. Wat een werk! Heb meteen even mijn stats aangepast, haha. :flushed:

Echt goed bezig allemaal!

Heb ook een rang toegevoegd aan het 2e tabblad (ook al is het geen wedstrijd) en toch even extra applaus voor de huidige top 3
1 @Vaiana
2 @lowta
3 @NotJealous

Wat is jullie geheim :biggrin:

4 likes

Ik zit wederom ziek thuis dus haal het vandaag weer niet :frowning: en mijn fitbit is leeg en mijn oplader werkt niet dus ik moet mijn reserve even zoeken en kan hem niet vinden boe

Ik wil ook in de spreadsheet, kan dat nog? Doe in het geheim al de hele tijd mee en tot nu toe iedere dag gehaald! :smiley:

Is denk ik onderaan nog een lege regel? Zal straks wel even kijken of ie dan ook alles qua formules goed pakt :biggrin:

Ik heb verder geen geheim, behalve dat ik nu geen baan oid heb, maar met baan liep ik ook veel

6 likes

Ik ben best trots op mezelf dat ik ondanks thesis- en examenperiode toch elke dag aan 5000 stappen raak. Motiveert echt enorm om hierna een hoger doel te zetten, echt een leuk topic :smiley:

2 likes

Ik heb mezelf toegevoegd maar hij pakt niks qua formulesā€¦ Als je er naar wil kijken heel lief

1 like

Nu werkt het!

2 likes

ja formules kunnen gewoon verschoven worden hƩ! anders kijk ik straks wel

Niet die met die rang, dan schuift ie het te selecteren deel ook door. En die voorwaardelijke opmaak dat het vakje groen wordt is ook deels handmatig omdat ie het niet deed zoals ik wilde en niet iedereen hetzelfde doel heeft :stuck_out_tongue:

1 like

ok ja die dingetjes die jij hebt toegevoegd kan ik zelf niet als excel noob ik moest zelfs Countif even opfrissen :no_mouth:

Ik heb bij mijn rijtje gewoon een conditionele opmaak eroverheen gegooid omdat ik ook een ander doel heb dan het standaard doel. Dat kan wel gewoon!

Jaa klopt maar kun je dus niet voor iedereen in 1x instellen daardoor.
Ik wilde het laten doen op basis van de waarde in de stappendoel kolom, maar die waarde haalt ie uit het andere tabblad en denk dat het daarom niet werktā€¦

Oh ja dat is inderdaad wel lastig! Heb met Spreadsheets op mā€™n werk en conditionele opmaak ook nog vaak issues daardoor, denk niet dat er een manier is om daarrond te werken. (Als die er wel is hoor ik het graag, haha!)