864 stappen en mijn deadline voor studie (waardoor ik dus de hele dag stil zat) niet gehaald. Dit is wel bedroevend of niet
Soms is het biet anders @En_17_Anderen. Nu je je scriptie ingeleverd hebt, heb je misschien tijd om een dag 20.000 te zetten!
Hebben jullie tips voor regenachtige dagen? Ik ben niet van plan om tijdens mijn pauze door de regen te gaan wandelen ;p Elk half uur maar een rondje door het bedrijf?
Vandaag de eerste dag dat ik het niet ga halen. Ik heb keelontsteking en ben kapot na 3 dagen festival. Heb op dat festival wel elke dag rond de 20.000 stappen gezet dus dat ter compensatie.
En dat is 12
Hier ook!
Nou dit wezen heeft het niet gehaald vandaag. Iets meer dan 8000, en nu lig ik in bed. Morgenochtend ga ik vroeg hardlopen dus dan moet het wel lukken.
Gister helaas niet gelukt
Ik heb m’n doel bijgesteld! 10k is echt impossible om te bereiken hoe ik nu werk en me verplaats naar werk. Heb 'm nu op 8,5k gezet, en van zodra ik dat makkelijker vind om te halen zet ik m’n doel vanzelf hoger. Zal alleszins fijn zijn om wat vaker een x-je te kunnen zetten in het document, hihi.
Zo balen, ik ben mijn fitbit kwijt vanochtend al en heb hem nog steeds niet gevonden… baal echt van alle stappen die nu niet geteld worden. Hoop dat ik hem snel vindt!
Ik dacht mijn doel gisteren niet te halen want ik moest de hele dag een rapport schrijven en meteen daarna uiteten met werk. Ik zat om 20:00 pas om 3300…
Maar toen vertelde ik een collega over deze challenge en toen zijn we gaan wandelen tot ik mijn doel bereikt had :’).
Vandaag is gehaald!
Ik ga ook nog steeds goed!
Echt trots op iedereen dat we het zo goed volhouden, zag het net namelijk in de sheet! Zelfs als het een dagje niet goed gaat, als je dan terug kijkt op de hele maand ziet het er vast top uit!
Ook weer gehaald
Ja zijn er wel een paar, is ook een topic over!
Ik heb het ook weer gehaald maar eerlijk als dit topic er niet geweest was, had ik vandaag misschien net de 5000 aangetikt. Super goede motivatie om te gaan lopen ipv de fiets te pakken
Gehaald!
Yes ik heb hem na een hele dag zoeken gevonden! Wel jammer van mijn stappen, maar ik ben al blij dat ik hem weer heb.
Meh al 3x niet gehaald. Ik heb het gewoon te druk nu met het einde van het studiejaar.
Morgen moet ik verplicht een half uur wandelen in mijn lunchpauze.
Oeps, vandaag pas 1000 stappen gezet :’)