In juni elke dag je stappendoel halen

Ja uiteindelijk vond ik het een beetje onhandig want mijn stappenteller zei dat ik 3,8 km had gelopen terwijl mijn telefoon de route bijhield in een app en die gaf aan 5,1 km. Lekker afhankelijk van technologie haha maar wel een beetje verwarrend wat ik dan het beste aan kan houden.

Ik heb er gister 13.000 gedaan en ga het vandaag hopelijk ook wel halen, verder was deze week echt super slecht, op mn dieptepunt zelfs maar 1900 stappen.

En dat is 10 op een rij!

5 likes

Ok moet nog 4000 stappen vandaag dus dat moet wel lukken met een avondwandeling :sunglasses:

1 like

Ik begon echt goed maar afgelopen dagen eigenlijk geen zin meer gehad om te wandelen
:frown:
Vandaag ga ik gelukkig wel weer de 10.000 halen en dat probeer ik volgende week ook!

Bij mij gaat het nog steeds erg goed! Nu blijven volhouden in scriptie stress tijd.

@lowta @Koffiebroodje
Ik heb mijn doel nu op 8.000 gezet maar omdat ik moet studeren (en hard ook) en ik de andere dagen op een kantoor zit, is zelfs dat moeilijk.

Ik heb vandaag met een kater ook de 10.000 gehaald (okƩ, de 1e 3000 waren in de nacht al gezet). Ik ben nog steeds trots ;p

5 likes

Haha zelfde hier, al heb ik de eerste 9k van de 10 in de nacht gezet en ben ik de hele dag mā€™n nest niet uitgekomen. Maar ik heb wel 10k stappen gezet :wink:

3 likes

Vandaag ook weer gehaald. Normaal gaat het lastiger op zondag maar nu zelfs het dubbele aantal stappen gehaald

2 likes

Goed bezig allemaal! :raised_hands:

1 like

13000 stappen gehaald vandaag!

Ik heb vandaag pas 380 stappen gezet, maar ik heb vanavond een deadline en ik moet daarnaast nog 2 artikelen lezen (samen 60 paginaā€™s). Dus geen tijd om te gaan wandelen. Iemand tips? :weary:

Ik heb al Ć©Ć©n dag mijn doel niet gehaald, wil niet dat ik hem nog eens niet haal.

Mm, als je geen tijd hebt om te gaan wandelen is dat lastig. Je kan altijd wat rondwandelen terwijl je de artikels leest - op een veilige plaats dan weliswaar, in je kamer ofzo.

Ik ga vanavond na mā€™n werk naar de polder om nog wat van de zon te genieten en aan mā€™n stappen te komen! Nieuwe week, nieuwe kansen!

Gaat hem niet worden vandaag ben ik bang. Zit nu op 5500/8000 maar net tijdens het sporten echt zwaar door mā€™n rug gegaan dus nu lig ik k.o. op bed en ben ik niet van plan meer dan noodzakelijk te bewegen.

Afgelopen week elke keer mijn stappendoel gehaald! Maar merk nu toch wel dat tijdens een drukke werkdag ik dus echt wel veel moeite moet doen. 5500/10000 nu.

Ga nog wel sporten vanavond dus moet goedkomen maar op dit soort dagen zonder sporten wordt het wel lastiger.

1 like

Weer gehaald :sunglasses:

Hardlopen is een fijne sport om je doel mee te behalen haha. Alleen jammer dat het zo warm is buiten want ik heb vrij rustig gelopen, maar ik voel het zweet overal in straaltjes over me heen lopen :tired_face:

3 likes

Heb vanavond nog een beetje voor de spiegel staan dansen om uiteindelijk mijn doel te behalenā€¦ oeps haha
Deze challenge motiveert me echt! Ik combineer de 10k stappen met het doel van mijn stappenteller zelf, dat wordt elke dag hoger als ik het doel haal.
Ik kom nu ook in de buurt van mijn maximale streak van dagen na elkaar mijn doel behaald. Ben al een beetje bezorgd hoe ik dat woensdag ga doen want dan heb ik helemaal geen tijd :no_mouth: hardlopen voor mijn werk is ook zo overdreven he?

Yes bijna 11.000 stappen vandaag! Merk wel echt het verschil op werkdagen, dan haal ik mijn stappen wel. In het weekend is het toch lastiger helaas.

Whaa ik was mijn fitbit vanavond kwijt, was een rondje gaan lopen (ok ijsje halen) met de bf en toen merkte ik opeens dat ik hem niet omhad, dus toen ik thuis kwam ging ik zoeken, maar hij lag nergensā€¦ Toen toch maar even weer naar buiten gegaan om te kijken, bleek ie ergens op de stoep te liggen :relieved: afgevallen toen ik een wild dansje deed.

Daarna alsnog gaan wandelen want doel moest nog behaald natuurlijk!! En gelukt :sunglasses:

1 like