In juni elke dag je stappendoel halen

Gewoon naar buiten! Van een wandeling(etje) ga je je waarschijnlijk ook nog beter voelen :slight_smile:

Yes, weer gehaald! Al vraag ik mij af en toe wel hoe accuraat hij is. Soms blijft hij op een getal hangen en op een ander moment zitten er ineens 30 stappen bij terwijl ik niks doe.:thinking:

2 likes

Vind dit topic nog steeds zo’n fijne motivatie! Probeer nu elke dag nog een extra stukje te lopen. Dat verschilt van 30min tot 1u, kom op deze manier goed aan m’n stappen en het idee dat ik iets extra’s doe voelt ook goed. :smiley:

Ik merkte dat mijn motivatie de afgelopen dagen wat minder was. Heb wel veel (voor mijn doen) gesport, maar dat telt dan niet als stappen. Dus nu maar voor het eerst de pokemon app gedownload om te kijken of het helpt. Heb er al 10 gevangen! :sunglasses:

1 like

Yesss ook weer de 10.000 gehaald hoor :tada:.

1 like

Ik ga zo maar een stukje lopen om mn doel te halen denk ik

Ik ga het vandaag niet halen denk ik, zit op 5000/8000 maar heb niet echt zin om nog te gaan lopen nu haha

Quote mezelf even haha. Had dit gepost en dacht toen kom op, niet zo zeiken en gaan met die banaan

3 likes

Goed bezig!

1 like

Ik kon het echt niet opbrengen om 1,5 uur buiten te gaan lopen met m’n brakheid, maar wilde m’n streak niet doorbreken… Dus (dit is wel echt een beetje treurig) toen heb ik het 6e seizoen van New Girl gebingewatcht en ging ik bij elke aflevering 10 minuten door mn huiskamer lopen :joy: wel 10.000 stappen gehaald, dus still going strong!

9 likes

Heb nu een week een fitbit en haal tot nu toe elke dag mijn stappendoel van 10.000! Op kantoordagen moet ik wel mijn best doen om regelmatig te lopen. Nam altijd al de trap dus dat scheelt!

Op dagen dat ik thuiswerk is het stappendoel echt bijna onmogelijk haha.

Jammer dat als je bewust gaat wandelen het allemaal minder snel lijkt te gaan. Ben al 20 minuten bezig met m’n ochtendwandeling (ja moet iets, kon niet meer slapen) en pas 2000 stappen gezet :’)

2 likes

Jaja, gisteren voor het eerst mijn doel behaald!

2 likes

Doordat ik vannacht als een dronken idioot buiten heb gelopen heb ik al 4000 stappen gezet haha

2 likes

10 km hard gelopen dus mn doel is binnen :sunglasses:

3 likes

Ik zet ook ongeveer 1000 stappen in 10 minuten wandelen. Denk dat als je er veel meer zet je stapafstand niet goed staat afgesteld eigenlijk.

Kan je ergens een stapafstand instellen? :flushed:

Ja alleen ik kan niet vinden waar, volgens mij staat het wel op de fitbit site

Nope nope nope, het gaat niet langer de goede kant op. My weekends are too lazy, … haha

Hup, lopen dan!!

Ik heb het tot nu toe elke dag gehaald en gisteren mijn wekelijkse 20000!